سریع ترین SD Card توسط SONY معرفی شد

سریع ترین SD Card توسط SONY معرفی شد. در رکوردهای حافظه‌های SD فعلا تا این لحظه SanDisk بالاترین یعنی ۱ ترابایت را برای خود ثبت کرده بود که چند روز قبل شرکت سونی حافظه SD با حجم‌های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی را معرفی کرده است (لینک در سایت سونی برای این مدل SF-G UHS-II SD card) ولی هنوز این حافظه وارد بازار نشده و انتظار می‌رود قیمت بالایی نیز داشته باشد.

سریع ترین SD Card توسط SONY معرفی شد

در این حافظه سرعت خواندن اطلاعات 300 مگابایت در ثانیه و سرعت خواندن نیز 299 مگابایت در ثانیه می‌باشد که در تصویر زیر مشاهده این ارقام و مدل قابل مشاهده است:

سریع ترین SD Card توسط SONY معرفی شد

همچنین این حافظه ضد آب، ضد غبار، ضد ضربه و ضد اثرات X-Ray می‌باشد.

نوشته‌های مرتبط

2 دیدگاه برای “سریع ترین SD Card توسط SONY معرفی شد”

  1. ahmadreza

    سلام تشکر بخاطر کار شما!من توی Run کلمه temp و%temp% رو وارد کردم وهر چیزی رو که میشد حذف کردم.آیا در کارایی ویندوز به مشکل بر میخوره! بعد اگه میشه در مورد notepad و کاربردش هم بزارین تو سایتتون!😆

    1. سلام آقای چمانی. نه تاثیر زیادی نداره چون اینها فایل‌های موقت هستند و فقط جای خالی در درایو ویندوز بیشتر می‌شه و ویندوز هم به مشکلی بر نمی‌خوره. در مورد درخواست دومتون هم در سطح این سایت نیست در مورد کارایی نوت پد مطلب گذاشته بشه. شما اگه مشکلی در این ابزار دارید در بخش سوالات بپرسید تا پاسخ داده بشه! چون اینجا مطلب خبر حافظه‌ی سونی هست و ربطی به پوشه‌ی Temp ویندوز و سوال شما نداشت.

پیام بگذارید