آموزش حذف پوشه‌ی $GetCurrent در ویندوز ۱۰

پاک کردن پوشه‌ی GetCurrent در ویندوز ۱۰

آموزش حذف پوشه‌ی $GetCurrent در ویندوز ۱۰. در صورتی که در ویندوز شما تیک نمایش فایل‌های مخفی روشن باشد، حتما پس از به‌روزرسانی در ویندوز ۱۰، در برخی درایوها و مخصوصا درایو ویندوز پوشه‌ای با نام علامت دلار و عبارت GetCurrent را مشاهده کرده‌اید. در این مطلب شما با آموزش پاک‌سازی و حذف پوشه‌ی $GetCurrent در ویندوز ۱۰ آشنا خواهید شد.

یک راه استفاده از Disk Cleanup پس از به‌روزرسانی یا کمبود فضا در ویندوز است که با کمک آن می‌توانید حجم درایور ویندوزی را افزایش دهید. ولی در برخی موارد مشاهده شده است که با این کارها نیز این پوشه می‌ماند. برای حذف این پوشه می‌توانید این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

آموزش حذف پوشه‌ی $GetCurrent در ویندوز ۱۰

این پوشه شامل چه فایل‌هایی هست؟

در این فولدر شما می‌توانید یک سری فایل لازم برای انجام به‌روزرسانی ویندوز خودتان را مشاهده نمایید که پس از به‌روزرسانی موفق دیگر نیازی به آنها نیست و شما می‌توانید با خیال راحت این پوشه را همانند سایر پوشه‌های موجود در پوشه‌های شخصی خود با Delete پاک نمایید. دقت نمایید که برای به‌روزرسانی یک سیستم دیگر نمی‌توانید از این پوشه استفاده نمایید و در ویندوز یک سیستم دیگر این پوشه بلا استفاده است.

روش پاک سازی این پوشه

برای پاک کردن این پوشه پس از مشاهده‌ی آن، می‌توانید با راست کلیک و انتخاب Delete این کار را انجام دهید. ولی دقت نمایید برای انجام این کار، شما باید دسترسی‌های مدیر سیستم (Administrator) را داشته باشید.

آموزش حذف پوشه‌ی $GetCurrent در ویندوز ۱۰

در صورتی که مشکلی در این روش داشته‌اید در دیدگاه‌های زیر مطرح نمایید تا بررسی گردد.

منبع این آموزش همینجا و سایت دانش‌کامپیوتری هست و امیدواریم در صورت کپی و استفاده نام نویسنده و لینک به آن را حتما رعایت نمایید.

نوشته‌های مرتبط

پیام بگذارید