رفع مشکل حذف فایل‌ها در ویندوز ۱۰ نسخه ۱۸۰۹

در نسخه‌ی اخیر ویندوز ۱۰، که ۱۸۰۹ نام دارد یک مشکل بزرگی وجود دارد که فایل‌های کاربر بدون اطلاع به صورت خودکار حذف می‌گردد! خود ماکروسافت در به‌روزرسانی اخیر برای این نسخه، این مشکل را رفع کرده است ولی برای رفع کامل آن و بدون به‌روزرسانی می‌توانید این مطلب را خوانده و دقیق انجام دهید.

باز هم تاکید می‌کنم حتما ویندوز خود را به‌روز کرده و بعد این موارد را انجام دهید. همچنین این موارد برای قبل از Upgrade‌ به نسخه ۱۸۰۹ است.

همچنین گفته شده است که این موارد تنها در ویندوزهای نوع Pro قابل انجام هست ولی شما در نسخه‌های دیگر نیز می‌توانید موارد را بررسی نمایید.

برای رفع مشکل ابزار Group Policy Editor را باز نمایید و به مسیر زیر بروید:

Computer Configuration/Administrative Templates/System/User Profiles

گزینه‌ی Delete user profiles older than a specified را دابل کلیک کرده و روی Disabled تنظیم کرده و OK بزنید. یک بار سیستم را Restart کرده و پس از آنکه بالا آمد شروع به نصب و Upgrade به نسخه‌ی جدید یعنی ۱۸۰۹ نمایید.

.

توجه مهم:

حتما قبل از هر کاری از داده‌های مهم خود یک Backup داشته باشید چون هیچ تضمینی برای سالم ماندن اطلاعات شما پس از Upgrade از روش ویندوز قبلی نیست!

 

منبع: دانش کامپیوتری

حتما در صورت کپی و استفاده از این مطلب در هر مکانی، نام نویسنده و لینک به آن را رعایت نمایید.

همچنین شاید مطالب زیر مورد پسندتان باشد...

دیدگاه بگذارید

avatar
  مشترک  
اطلاع از