خاموش کردن درخواست اعلان‌ها (Notifications) در مرورگر Chrome

به منظور خاموش کردن درخواست اعلان‌ها (Notifications) در مرورگر Chrome راه‌هایی که سریع و عملی باشد را در این آموزش برای شما ارائه داده‌ایم. این روزها اکثر سایت‌ها از قابلیت Notification در مرورگر Chrome استفاده می‌کنند که با آن می‌توانند در صورت وقوع یک اتفاق سمت سایت و سرور آن، به مرورگر شما اطلاع یا Notofocationی ارسال می‌شود و شما مطلع می‌شوید. ولی ممکن هست شما به صورت پیش‌فرض از این قابلیت مرورگر کروم را بخواهید خاموش نمایید و پس از باز کردن سایت های دارای اعلان، در بالا کنار آدرس سوالی همانند زیر برای شما نمایان نشود به ادامه این آموزش توجه نمایید.

خاموش کردن درخواست اعلان‌ها (Notifications) در مرورگر Chrome

در تصویر بالا برای مثال سایت Facebook.com از شما می‌خواهد در صورتی که شما یک Notification داخل آن دریافت کردید در محیط ویندوز هم یک Pop up با عنوان آن برای شما نمایش دهد. همچنین Telegram و نسخه‌ی دسکتاپ آن نیز دارای این امکان می‌باشند.

.

خاموش کردن درخواست اعلان‌ها (Notifications) در مرورگر Chrome

مراحل انجام کار:

برای خاموش کردن این قابلیت به تنظیمات با نشانی زیر بروید:

chrome://settings/content/notifications

البته با کپی متن فوق و Paste کردن آن در نوار آدرس نیز شما به مسیر مربوطه می‌توانید بروید و در آن یک گزینه با عنوان Ask before sending (Recommended) وجود دارد که با کلیک بر روی آن و تغییر به حالت Blocked دیگر هیچ سوالی از شما مبنی بر فعال شدن این امکان پرسیده نمی‌شود.

در صورت وجود سوال یا مشکل در این بخش از دیدگاه‌های زیر صفحه می‌توانید استفاده نمایید.

کپی فقط با ذکر منبع و لینک به آن مجاز است!

نوشته‌های مرتبط

پیام بگذارید