معرفی سریع‌ترین مرورگر موجود بنام Maxthon برای ویندوز

معرفی سریع‌ترین مرورگر موجود بنام Maxthon برای ویندوز. چند مدتی هست که آوازه یک مرورگر سریع در اخبار IT پخش شده بود که امروز فرصت آن را داشتم که این مرورگر را تست کنم، این مرورگر در تست‌های تخصصی یک ویرایش از مرورگر Chrome گوگل می‌باشد و پایه و اساس آن کروم هست ولی با ظاهری فوق ساده که همین سادگی آن باعث سرعت بالای آن در باز کردن صفحات وب شده که به گفته سازنده آن تا 81% این بهینه سازی در دست‌یابی به وب افزایش یافته.

همچنین بخوانید:   آموزش دسترسی به شبکه‌ی داخلی از هر کجای دنیا

معرفی سریع‌ترین مرورگر موجود بنام Maxthon برای ویندوز

از موارد دیگر که در تست این نرم‌افزار بصورت تخصصی انجام شد برای هر استفاده 4 پورت از سیستم را باز می‌کند که سه تای آن برای سرویس‌های آمار گیر گوگل می‌باشد (چیزی که در اکثر مرورگرها و نرم‌افزارهای آنلاین وجود دارد و این روزها یک چیز عادی محسوب می‌گردد) و پورت دیگر به آی‌پی شرکتی که فایل نصبی آن را لیسانس داده شامل می‌شود (223.202.36.45) که این هم اگر امنیت بالا و فوق بالا مدنظر شما نباشد می‌توان آن را فاکتور گرفت. شخصا مرورگر امن تا به امروز مشاهده نکردم، شاید شما فکر کنید IE مرورگر امنی می‌باشد ولی این را بدانید این مرورگر با باز شدن در سیستم شما بالای 20 پورت باز می‌کند که ناامن‌ترین مرورگر در بین مرورگرها می‌باشد. برای اطلاع از تعداد پورت‌ها و تست شخصی می‌توانید از آموزش و نرم‌افزار CurPorts استفاده نمایید.

بحث به موارد حاشیه رفت، در آخر مکستون را یک مرورگر سریع و ساده برای کسانی که خواهان چنین موردی هستند پیشنهاد می‌کنم:

Mathton Website

درضمن این مرورگر فعلا برای ویندوز ارائه شده است و در حالت Alpha (نوعی از نرم‌افزارهای آزمایشی با باگ کمتر از بتا) ارائه شده است.

نوشته‌های مرتبط

یک دیدگاه برای “معرفی سریع‌ترین مرورگر موجود بنام Maxthon برای ویندوز”

  1. سلام
    کاش تست می‌کردید تا در عرض چند دقیقه می‌دیدید می‌شه و این همه منتظر پاسخ من نمی‌شدید

پیام بگذارید