انتخاب سخت‌افزارهای یک کامپیوتر رومیزی بر اساس قیمت‌های جهانی

آیا قصد خرید کامپیوتر رومیزی (PC) دارید و نمی‌دانید قطعاتی که لازم دارید در چه قیمت‌هایی در بازار موجود هستند تا بر اساس بودجه خود و بهترین قطعات خرید نمایید؟ حتما برای شما یا آشنایان پیش‌آمده که در مراکز خرید کامپیوتر بخاطر بی‌اطلاعی مشتری از نام و نشان قطعه تا 5 برابر قیمت جهانی آن را فروخته‌اند ولی امروز سرویسی را به شما معرفی می‌نماییم که تنها با داشتن قیمت دلار می‌توانید بصورت جهانی سیستم مورد نیاز خود را با قیمت و بودجه خود لیست نمایید.

همانند لیست زیر:

انتخاب سخت‌افزارهای یک کامپیوتر رومیزی بر اساس قیمت‌های جهانی

این یکی از سیستم‌های خوب در حد بین یک میلیون و پانصد تا دو میلیون تومان (~600 دلار) می‌باشد که اگر هفته دیگر سری بزنید می‌بینید قیمت‌ها با هفته قبل متفاوت می‌باشد. این سرویس مجانی می‌باشد و شخصا همانند داخلی و خارجی دقیق و بهتر مانند این مشاهده نکرده‌ام. برای رفتن به سایت این سرویس که بصورت رایگان می‌باشد می‌توانید از لینک زیر استفاده نمایید:

ChooseMyPC

در صفحه باز شده بازه قیمتی که مایل هستید را به دلار مشخص کرده و روی بخش آورکلاک گزینه نهایی را بزنید که قصد آورکلاک را ندارید، اگر هم مایل به این کار هستید که توصیه نمی‌شود روی دو گزینه اول کلیک نمایید و در نهایت روی Generate Build کلیک کرده و لیست را مشاهده نمایید.

انتخاب سخت‌افزارهای یک کامپیوتر رومیزی بر اساس قیمت‌های جهانی

همچنین بخوانید:   معرفی 4 سایت آنلاین اسکن و شناسایی انواع ویروس‌ها
توجه نمایید قیمت‌های فوق به روز جهانی می‌باشد و در ایران بخاطر دست به دست شدن و دلال بازی جنس 100 دلاری را شما 110 دلار کمتر سخت بتوانید حتی در مراکز معتبر تهیه نمایید! به این مورد حتما دقت داشته باشید. ولی در صورتی که در مرکزی قیمت اصل و آن چیزی که فروشنده به شما می‌دهد بسیار تفاوت دارد توصیه می‌کنیم از آنجا خرید نفرمایید.
دوستانی هم در مورد گارانتی محصولات سوالاتی را پرسیده اند که با گارانتی شدن قیمت محصولات با اصل آن تفاوت دارد و سوال آنها این هست که با گارانتی خریداری نمایند یا بدون گارانتی؟ جواب این هست، اگر گارانتی کننده دارای نام و نشان و آدرس معتبری می‌باشد و دستی یک مهر ساده نیست و محصولات دارای هولوگرام و پلمپ مخصوص می‌باشند معتبر است و در غیر این صورت خیر.

توجه نهایی اینکه این مطلب از جایی کپی برداری نشده و منبع آن دانش کامپیوتری می‌باشد،‌ لطفا در صورت استفاده در هر مکانی نام نویسنده و منبع فراموش نگردد.

نوشته‌های مرتبط

پیام بگذارید