اینستاگرام ویرایش شده با قابلیت‌های بیشتر برای اندروید

اینستاگرام محدودیت‌های زیادی دارد که با کمی کار با آن حتما به فکرتان رسیده که آیا می‌توان از پخش خودکار ویدیوها در اینستاگرام جلوگیری کرد؟ یا اینکه می‌توان استوری‌ها را بدون اینکه اسم شما بی‌افتد (ناشناس) مشاهده کنید؟ یا حتی پیغام‌های خود را بدون Seen شدن مشاهده کرده و از شر تبلیغات اینستاگرام نیز راحت شد؟

برای همه‌ی اینها چند گروه نرم‌افزاری معتبر دست به کار شده و نسخه‌ای را آماده کرده‌اند که همه‌ی امکانات را در خود دارد. از مهمترین امکانات اینستاگرام ویرایش شده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دانلود تصاویر و ویدیوهای پست شده با بالاترین کیفیت
  • دانلود لایو(Live) و استوری (Story)
  • جلوگیری از نمایش تبلیغات
  • جلوگیری از پخش خودکار ویدیوها
  • گذاشتن PIN و رمز عبور برای اجرا
  • عدم ارسال Seen در پیام‌های شخصی در هنگام خواندن یک پیغام
  • عدم ثبت اسم شما در هنگام مشاهده استوری و لایو (مشاهده در حالت روح)
  • نمایش و دانلود تصویر پروفایل در اندازه‌ی کامل
  • داشتن Theme و حالت مشکی برای دوست‌داران تم سیاه
  • امکان عدم نمایش Typing در پیام‌های شخصی
  • امکان کپی متن تصاویر و کامنت‌ها
  • دانلود تصاویر و ویدیوها تنها با سه بار کلیک بر روی آن
  • و بسیاری از ریزکاری‌هایی که در کار با آن متوجه می‌شوید!

این نرم‌افزار کاملا ویرایش شده به وسیله‌ی گروه‌های غیر سازنده هست و در هیچ مارکتی وجود ندارد چون غیرقانونی توسط اینستاگرام هست و برای نصب آن باید از تنظیمات امنیتی گوشی خود تیک Install from unknown sources را گذاشته باشید تا بتوانید فایل آن را نصب کنید.

اینستاگرام ویرایش شده با قابلیت‌های بیشتر برای اندروید

مراحل نصب و اجرای نرم‌افزار

۱- فایل نصبی را از لینک‌های زیر دانلود و به گوشی خود فایل APK را منتقل نمایید:

Download Instagram Extreme – 41 MB

۲- در این نسخه لازم نیست Instagram فعلی خود را از گوشی پاک کنید و این نسخه Clone‌ بوده و کنار برنامه اصلی کار می‌کند. ولی برای ورود به نرم‌افزار جدید حتما نام کاربری خود و رمز عبور فعلی خودتان را به یاد داشته باشید و در آن وارد نمایید. در صورت فراموشی هر یک به برنامه اینستاگرام اصلی رفته و از تنظیمات به Forget password رفته و آن را جدید تنظیم کنید و مطمئن باشید که شماره تلفن و ایمیل شما در اینستاگرام ثبت شده که در صورت فراموشی رمز بتوانید آن را ریست و عوض کنید. (در صورتی که شماره و ایمیل به حساب خود ندهید دیگر نمی‌توان آن را بازیابی کرد!)

۳- با یک File Manager به مسیر کپی شده یا دانلود شده رفته و آن را دستی نصب نمایید. در صورتی که مجوز برای نصب خواست، به فایل منیجر خود این مجوز را بدهید و در صورتی هم که هشدار نصب شدن موارد غیر رسمی و یا خطرناک را داد مطمئن باشید که این نرم‌افزار توسط میلیونها کاربر تست شده هست و مورد بدی در آن نیست.

آموزش تصویری کار با نرم‌افزار

تک تک موارد و مشخصاتی که ابتدای متن گفته شده است را در ادامه برای شما به صورت تصویری توضیح خواهیم داد. و ممکن هست برخی موارد داخل آموزش با آخرین فایلی که شما نصب کرده‌اید کمی متفاوت باشد.

پس از نصب و راه‌اندازی به ترتیب آموزش‌هایی که نوشته شده می‌توانید ابزارهای نرم‌افزار را فعال نمایید. در صفحه‌ی اصلی همانند زیر را مشاهده می‌کنید:

اینستاگرام ویرایش شده با قابلیت‌های بیشتر برای اندروید

در بالا اگر بر روی عکس دوربین نگه دارید پخش خودکار فیلم‌ها قطع می‌شود (مورد ۱ در تصویر) و همچنین اگر روی علامت ارسال پیام نگه دارید (مورد ۲ در تصویر) نمایش Seen در پیام‌ها قطع می‌شود و شما می‌توانید در حالت روح پیام‌ها را مطالعه کنید.

در بالا اگر روی Story کلیک کنید و در هنگام مشاهده‌ی آن روی … (سه نقطه زیر) کلیک کنید گزینه‌ی Download را می‌بینید:

در هنگام مشاهده یک IG هم همانند استوری می‌توانید سه نقطه (۱) را زده و دانلود کنید (مورد ۲):

همچنین در صفحه‌ی اصلی که پست‌ها را مشاهده می‌کنید گزینه‌ی دانلود ویدیو یا تصویر وجود دارد که در حافظه‌ی داخلی و پوشه‌ی InstaExteme ذخیره می‌گردد:

برای رفتن به صفحه‌ی تنظیمات دیگر نرم‌افزار به پروفایل خود رفته و بالا بر روی آیکون آن کلیک نمایید:

پس از کلیک منوی اصلی تنظیمات را همانند زیر مشاهده می‌کنید که تک تک بعد تصویر توضیح خواهیم داد:

در بخش Privacy گزینه‌های زیر را می‌بینید:

گزینه‌ی اول برای عدم نمایش شما در لیست دیده‌شده‌های یک استوری هست و با فعال شدن آن شما با حالت روح می‌توانید استوری‌ها را مشاهده کنید. گزینه‌ی دوم برای عدم نمایش Seen در پیام‌هاست و همانند نگه‌داشتن روی علامت پیام در صفحه‌ی اصلی هست که قبل‌تر توضیح دادیم. گزینه‌ی سوم هم باعث می‌شود هنگام تایپ کردن شما عبارت Typing را به فرد مقابل نمایش ندهد.

گزینه‌ی بعدی تنظیمات General Setting هست که در زیر می‌بینید:

از بالا به ترتیب با فعال شدن گزینه‌ی اول برای دانلود و نمایش از کیفیت بالای تصاویر و فیلم‌ها استفاده می‌شود. در زیر آن می‌توانید موتورهای ترجمه‌ی را انتخاب کرده و زبان را تعیین کنید و در بعدی دو خطی شدن پیام‌ها هست و در زیر آن مرورگر داخلی فعال می‌شود که به صورت عادی در اینستاگرام فعال هست و اگر غیرفعال کنید با کلیک بر روی لینک بیو مرورگر اصلی گوشی نمایش داده می‌شود. با غیرفعال کردن double tap قابلیت دوبار کلیک به جای لایک غیرفعال می‌شود. با فعال کردن download media on triple tap با سه بار کلیک پست دانلود می‌شود. در صورت فعال سازی Disable shopping items in search پست‌های تبلیغاتی فروش برای شما نمایش داده نمی‌شود. گزینه‌ی Zoom photos on long tap باعث می‌شود با نگهداشتن انگشت بر روی عکس یا فیلم آن پست بزرگنمایی انجام گردد.
گزینه‌ی آخر نیز باعث می‌شود گزینه‌های پروفایل و صفحه و دوربین با حرکت دست به راست و چپ پیمایش بین آنها صورت نگردد.

در ابزار Unfollow tracker که در نسخه‌ی جدید به نرم‌افزار اضافه شده است، با فعال کردن سرویس آن، هر چند زمانی که شما تنظیم کنید، افرادی که شما را آنفالو کنند به شما اطلاع می‌دهد:

در Service Setting هم موارد زیر را می‌توانید مشاهده کنید:

گزینه‌ی آخری هم App lock است که در با فعال کردن PIN شما می‌توانید از ورود غیرمجاز به نرم‌افزار جلوگیری کنید:

تمامی موارد موجود در نرم‌افزار در این سایت توضیح داده شده که در هیچ سایت ایرانی تا این لحظه وجود نداشت و شما اگر در سایتی یا هر مکانی از این مطلب استفاده کردید، لینک به مطلب و ذکر نویسنده را فراموش نفرمایید.

همچنین در صورت وجود سوال یا مشکل می‌توانید در بخش دیدگاه‌ها بیان نمایید.

نوشته‌های مرتبط

2 دیدگاه برای “اینستاگرام ویرایش شده با قابلیت‌های بیشتر برای اندروید”

  1. حسن

    چرا در igtv تمام صفحه نیست زوم کرده رو فیلم هست همه چیزش خوبه فقط فیلم های که بصورت igtv هست بحالت زوم کرده در میاد و تمام صفحه نیست

    1. علیک سلام.یک سری مشکلات جدیدا پیدا کرده چون نسخه قدیمی هست و خود اینستاگرام نسخه داده این مسایل پیش اومده! باید صبر کنیم نسخه‌ی جدید اینستاگرام ویرایش شده رو درست کنند.

پیام بگذارید