همه چیز در مورد آپدیت جدید ویندوز ۱۰ با نام Creators Update

همه چیز در مورد آپدیت جدید ویندوز ۱۰ با نام Creators Update. همانطور که در اخبار فناوری اطلاعات و سایت‌های تکنولوژی اعلام شد شرکت Microsoft در ۱۱ ماه آوریل یک به روز رسانی مهم در ویندوز ۱۰ می‌خواهد ارائه دهد که به گفته خودش تغییرات سورپرایز کننده‌ای در آن هست.

همه چیز در مورد آپدیت جدید ویندوز ۱۰ با نام Creators Update

در این مطلب تمامی ویژگی‌هایی که تا لحظه ارائه به روز رسانی معلوم می‌شود و لینک دانلود و همه موارد در مورد این به روز رسانی ارائه می‌گردد.

ویژگی‌های جدید:

۱- برنامه Paint 3D:

یک برنامه جدید در لیست برنامه‌های خود مشاهده خواهید کرد که با آن می‌توانید اجسام سه‌بعدی طراحی نمایید:

۲- برنامه MyPeople:

برنامه جدید دیگر MyPeople نام دارد که در آن به راحتی می‌توانید به مخاطبان خود دسترسی داشته باشید:

۳- بهبود Action Center:

در ویندوز ۱۰ بخشی بنام Action Center وجود دارد که همان علامت اعلانات در کنار ساعت روی نماد آن کلیک نمایید یک پنل در سمت راست باز می‌شود که می‌توانید آخرین Notification های ویندوز و تنظیمات سریع را در آن مشاهده نمایید. در آپدیت جدید (Creators Update) این بخش بهبود یافته و به شکل زیر نمایش داده می‌شود:

۴-بهبود بخش Personalization:

یکی دیگر از محدودیت‌های ویندوز ۱۰ در بخش Personalization می‌باشد که در آن تنهای می‌توانید از بین رنگ‌های ارائه شده محدود Theme مورد نظر خود را انتخاب نمایید ولی در آپدیت جدید این محدودیت رفع شده:

همچنین در فروشگاه ویندوز (Store) در این به روز رسانی می‌توانید تم های جدید را خریداری یا به رایگان دانلود نمایید.

۵- برنامه Groove Music Maker:

یک نرم‌افزار جدید برای ساخت و تدوین آهنگ‌ها می‌باشد.

۶- بهبود Mail:

نرم‌افزار Mail در ویندوز ۱۰ یک سری ایرادات جزیی وجود داشت که از جمله باگ در Validate فایل Certificate سرور ایمیل و یک سری ایرادات که در Mail جدید رفع شده است.

۷- نسخه جدید Windows Defender:

از ویندوز ویستا نرم‌افزار امنیتی یا به قولی آنتی‌ویروس ماکروسافت تغییری نداشته ولی در آپدیت جدید ظاهری جدید به خود گرفته و امکانات آن نیز به روز شده است:

همه چیز در مورد آپدیت جدید ویندوز ۱۰ با نام Creators Update

همچنان که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید این برنامه همانند برنامه‌های UWP یا متروی سابق می‌باشد.

و سایر بهبودها در بخش‌هایی مانند Edge، بلوتوث و سایر بخش‌ها و معرفی OneCilp، ویژگی Blue Screen که نور و رنگ صفحه را با توجه به محیط تغییر می‌دهد.

همه این تغییرات در این لینک ماکروسافت معرفی شده است.

لینک دانلود

با توجه به موجود بودن لینک دانلود از سایت‌های ایرانی موجود در نتایج گوگل می‌توانید استفاده نمایید.

نحوه Upgrade به نسخه 1703 یا همان Redstone 2

اگر به دنبال روش بدون دردسر هستید از نصب به روش Clean install استفاده نمایید ولی در صورتی که نرم‌افزارهای زیادی بر روی ویندوز دارید می‌توانید از فایل نصبی ISO دانلود شده استفاده نمایید به روشی که لازم است اول آن را بر روی یک فلش دیسک با نرم‌افزاری مانند Rufus بریزید و با آن نصب نمایید و پر مراحل نصب حتما تیک Keep files and application را بزنید تا اطلاعات شما پاک نشود و همچنین به یاد داشته باشید بنا به نرم‌افزارهای نصب شده و خود سیستم ممکن است این Upgrade زمان بر باشد.

این مطلب از جایی کپی نشده است،‌ لطفا شما نیز در صورت استفاده در هر محیط و مکانی نام منبع و لینک به مطلب در «دانش کامپیوتری» را فراموش نفرمایید.

نوشته‌های مرتبط

پیام بگذارید