آموزش قدم به قدم به روز رسانی به ویندوز 10 از ویندوز 7

آموزش قدم به قدم به روز رسانی به ویندوز 10 از ویندوز 7. تاریخ 29 جولای ماکروسافت بنا به گفته قبلی خود ویندوز 10 را منتشر کرد. در این ویندوز که کلی ماکروسافت روی آن ادعاهای خاصی دارد واقعا تغییرات مفیدی دیده می‌شود. ما هم دانلود این ویندوز زیبا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از آنجایی اکثر ویندوزهای ایران درحال حاضر روی ویندوز XP و 7 می‌باشد این آموزش را برای ویندوز 7 ترتیب دیدیم.

آموزش قدم به قدم به روز رسانی به ویندوز 10 از ویندوز 7

۱- ابتدا لازم است شما فایل ISO را از یکی از سایت‌های ایرانی دانلود و بر روی هارد سیستم در یک پوشه Extract نمایید تا بتوان محتوی پوشه‌ها را مشاهده کرد:

دانلود ویندوز 10 نسخه کامل (Enterprise)

۲- اتصال به اینترنت را کاملا قطع کرده و به داخل پوشه Extract شده بروید، در آنجا یک فایل Setup وجود دارد، آن را اجرا نمایید و گزینه Upgrade this PC now را بزنید و Next را بزنید.

۳- باقی مراحل را تا صفحه Choose what to keep به صورت Next زده و در صفحه گفته شده روی گزینه Keep personal files and apps بین سه گزینه انتخاب کرده و Next بزنید. (تا فایل‌های شما در ویندوز جدید باقی بمانند)

همچنین بخوانید:   رفع خطای Forbidden در بخش phpMyAdmin سرویس WAMP

۴- سایر مراحل به صورت Next و خودکار انجام شده و در انتها ویندوز شما به ۱۰ ارتقا پیدا می‌کند ولی ممکن است Driver هایی را نشناسد که با وصل بودن به اینترنت و مراجعه به Device Manager می‌توانید دانلود و  نصب نمایید.

دقت نمایید ما اصلا این روش و آپدیت ویندوز قبلی مانند ۷، ۸ و ۸.۱ به ویندوز ۱۰ را توصیه نمی‌کنیم! توصیه ما نصب Fresh و تازه ویندوز ۱۰ از طریق Boot می‌باشد.

منبع: دانش کامپیوتری

نوشته‌های مرتبط

پیام بگذارید