2 روش رایگان برای به دست آوردن رمز ارز یا همان ارز دیجیتال

از راه‌های به دست آوردن رمز ارز یا همان ارز دیجیتال مانند Bitcoin، Bitcoin Cash و همانند این‌ها،‌ می‌توان به راه‌های سریع ولی نیازمند هزینه‌ی اولیه و راه‌های کمی کند و آهسته و بدون نیاز به هزینه‌ی اولیه اشاره کرد.

در این روز ما روش‌های سریع و دارای هزینه را فقط به آن اشاره می‌کنیم و ۳ روش و سایت مشهور برای به دست آوردن بیت کوین برای شما پیشنهاد می‌کنیم.

به دست آوردن رمز ارز یا همان ارز دیجیتال

راه‌های زیادی برای به دست آوردن رمز ارز یا همان ارز دیجیتال وجود دارد که در زیر در ۳ روش به شما آموزش خواهیم داد.

روش اول و سریع برای کسب ارز دیجیتال (رایگان نیست)

به صورت سریع هم شما به درآمد خود می‌توانید برسید. ولی باید یک حرفه و کار بین‌المللی بلد باشید. برای شروع برنامه‌نویسی و کار به صورت Remote بهترین راه هست که حقوق شما را به صورت ارز دیجیتال و به کیف پول شما واریز می‌کنند. در این روش، بر خلاف روش‌های مرسوم مانند PayPal و … که ایران تحریم هست و نمی‌توان به راحتی به پول خود برسید، با ارز دیجیتال شما می‌توانید به راحتی به پول خود برسید و از آنجایی که هم ارزش رمز ارزها این روزها بیشتر می‌شود و هم دلار در ایران ارزشمند تر از پول ملی هست، کار کردن با شرکت‌های خارجی با رمز ارزها به صرفه تر می‌باشد. در صورتی که حرفه‌ای بلد نیستید و صاحب کسب و کار آنلاین نیستید، به روش‌های بعدی باید مراجعه نمایید.

روش دوم برای دست آوردن رمز ارز یا همان ارز دیجیتال به صورت رایگان

در این روش که بنده یک هفته‌ای هست کسب درآمد واقعی دارم، شما می‌توانید با توجه به کارهایی که در زیر آموزش خواهم داد به ارز دیجیتال رایگان برسید! این ارزهای دیجیتال شامل BTC، DOGE، LTC، BCH و ZEC می‌باشد که جزو رمز ارزهای رایج این روزها می‌باشند که همگی در Atomic Wallet قابل پشتیبانی و تبادل نیز می‌باشند.

برای شروع اول باید یک حساب تلگرام جدید بسازید. برای این کار این آموزش را می‌توانید مطالعه نمایید.

دلیل اینکه می‌گوییم حساب جدید، چون در جاهایی گفته شده چون کسب درآمد با ربات ممکن است قانونی نباشد، شما Block شوید و یا چون در این روش شما باید به صورت غیر واقعی عضو یک سری کانال و گروه شوید، و همچنین با ربات‌هایی حرف بزنید و Start کنید آن‌ها را، حساب اصلی شما شلوغ نشود و بتوانید در کنار حساب اصلی خود با Switch کردن به حساب جدید خود به کسب درآمد شروع نمایید.

لطفا این بخش را انتها مطالعه نمایید و همه‌ی توجه‌های مهم آن را مشاهده نمایید تا بعدا به مشکل نخوردید.

پس از ساخت حساب تلگرام ما ۵ نوع ارز دیجیتال را برای شما معرفی می‌نماییم که همگی تست شده هستند:

۱- کسب درآمد ارز دیجیتال DOGE به صورت رایگان و با تلگرام:

توجه نمایید در طول تمامی این کارها، فیـــلترشــــکن شما باید روشن باشد!

برای این کار عضو این ربات شوید (یعنی این لینک را باز کرده و بر روی Start کلیک نمایید):

به دست آوردن رمز ارز یا همان ارز دیجیتال

در صورتی که با موبایل لینک را باز نمایید تصویر بالا نمی‌بینید و برنامه Telegram برای شما باز می‌شود. ولی اگر تصویر بالا را دیدید بر روی Send Message با توجه به نصب بودن تلگرام بر روی و کلیک بر روی Open Web در صورت استفاده از Web تلگرام، کلیک نمایید.

در صفحه‌ی ربات که باز شده بر روی Start کلیک نمایید تا دستورات زیر نمایش داده شود:

که به ترتیب در بالا با کلیک بر روی Visit Sites یک لینک برای شما معرفی می‌شود که باید بر روی Go to website کلیک نمایید تا در مرورگر باز شود. دقت نمایید دو نوع لینک برای مشاهده وجود دارد. اگر پس از کلیک بر روی لینک در آدرس بر روی doge.click ماند و بالا شمارش معکوس شروع شد باید به اندازه شمارش معکوس بمانید تا برای شما ارز دیجیتال اختصاص یابد. ولی در صورتی که به سایت‌هایی مانند YouTube‌ و صفحات تلگرامی لینک شدید می‌توانید بدون ایستادن در آن صفحه دکمه Back یا بازگشت را بزنید و پس از ۱۰ ثانیه به شما یک ارز دیجیتال اختصاص پیدا می‌کند.

از روش‌های دیگر درآمد زایی و به دست آوردن رمز ارز یا همان ارز دیجیتال، کلیک بر روی Message bots هست. با کلیک بر روی آن یک ربات تلگرامی باز می‌شود که فقط Start کرده و اولین پاسخ آن را برای ربات DOGE Click Bot به صورت Forward آن پیغام ارسال نمایید تا مطمئن شود که شما با آن ربات چت کرده‌اید. پس از آن به شما ارز دیجیتال می‌دهد.

مورد بعدی Join chats هم برای عضویت در گروه و کانال می‌باشد که بعد از کلیک بر روی Join chats دو دکمه جدید با عنوان Go to channel و Joined ظاهر می‌شود که اولی را باید بزنید تا عضو کانال یا گروه شوید و پس از آن Back کرده و در ربات کسب درآمد بر روی Joined کلیک نمایید تا عضویت شما بررسی شود و در صورت صحت آن پس از یک الی ۲۴ ساعت بسته به نوع کانال به شما ارز دیجیتال اختصاص پیدا می‌کند.

با دکمه‌ی‌های Balance می‌توانید درآمد کلی خود را مشاهده کرده و با Withdraw آن را برداشت نمایید. (نیازمند کیف پول برای DOGE که در Atomic Wallet موجود و قابل Exchange به ارزهای دیگر نیز می‌باشد)

با Referrals می‌توانید دوستان خود را دعوت کرده و ۱۵٪ از درآمد آن‌ها را به شما هدیه می‌دهد و از Setting می‌توانید مشاهده‌ی لینک‌های 18+ و اعلام هشدار هنگام دریافت Visit site جدید را فعال نمایید.

به دست آوردن رمز ارز یا همان ارز دیجیتال

همچنین اسکرین شات برای درآمد یکی دو روز من برای اثبات درستی این روش به شرح زیر است:

ارزهای دیجیتال دیگر، مانند LTC و ZEC نیز در روزهای آینده به تصویر فوق اضافه خواهد شد.

۲- کسب درآمد ارز دیجیتال LTC به صورت رایگان و با تلگرام:

همانند روش قبلی برای LiteCoin نیز می‌توانید از این ربات استفاده نمایید.

۳- کسب درآمد ارز دیجیتال ZEC به صورت رایگان و با تلگرام:

همانند روش قبلی برای ZCash نیز می‌توانید از این ربات استفاده نمایید.

۴- کسب درآمد ارز دیجیتال BTC به صورت رایگان و با تلگرام:

همانند روش قبلی برای BitCoin نیز می‌توانید از این ربات استفاده نمایید.

۵- کسب درآمد ارز دیجیتال BCH به صورت رایگان و با تلگرام:

همانند روش قبلی برای ‌Bitcoin Cash نیز می‌توانید از این ربات استفاده نمایید.

توجه مهم: از موارد بالا بر روی DOGE و BTC کار نکنید. چون DOGE کارمزد تکی و بالایی دارد و انتقال آن به کیف پول داخلی برای نقد کردن آن هزینه‌ی بالایی دارد و BTC هم رسیدن به آن سخت می‌باشد و عملا بعد از یک الی دو سال می‌توانید به آن برسید!

منبع: دانش کامپیوتری – به دست آوردن رمز ارز یا همان ارز دیجیتال

اولین انتشار: مرداد ۱۳۹۹
آخرین ویرایش: آذر ۱۳۹۹

نوشته‌های مرتبط

21 دیدگاه برای “2 روش رایگان برای به دست آوردن رمز ارز یا همان ارز دیجیتال”

  1. سپهر

    سلام. بهترین و سریع ترین روش یا ربات فاست کردن برای زود تر رسیدن به پول کدوم هستش؟؟
    کدوم بیشتر از همه به صرفست

پیام بگذارید