رفع مشکل This app is not available in your country در Play Store

Google Play Store

رفع مشکل This app is not available in your country در Play Store. در گذشته کلاً دریافت از مارکت گوگل (Google Store) برای ایرانیان عزیز و آی‌پی کشورمان ناممکن بود، ولی با رفع تحریم‌ها در دولت جدید تقریبا بالای ۹۰٪ برنامه‌ها و بازی‌ها برای کشور ما آزاد شد.

ولی در این بین باز مشاهده می‌شود که بازی‌های خوبی را برای کشور ما محدود کرده‌اند که با جست‌و‌جوی آن در مارکت نتیجه‌ای نمی‌آورد (مانند بازی Boom Beach) و با جست‌وجو در مرورگر گوشی و گوگل و لینک شدن از آن به مارکت گوگل مشاهده می‌کنیم دکمه دریافت موجود نیست و عبارت This app is not available in your country را نمایش می‌دهد. برای رفع این مشکل دو روش موقت و همیشگی موجود می‌باشد که همیشه جواب‌گوی مشکل می‌باشد.

رفع مشکل This app is not available in your country در Google Store

رفع مشکل به‌صورت موقت

در اینجا شما می‌توانید نرم‌افزار مربوطه را از مارکت‌های دیگر مانند Aptoide و کافه‌بازار دانلود نمایید یا در صورت موجود نبود از روشی که قبلا در سایت موجود هست «آموزش دریافت تمامی نرم‌افزارها و بازی‌های گوگل» استفاده نمایید. که در این صورت اگر بازی یا نرم‌افزار مربوطه دارای Data باشد پس از نصب نرم‌افزار یا بازی با اجرای اولیه خطای You don’t purchase this app from Google store یا مشابه آن برخورد می‌کنید که روش حل هم گشتن در بین سایت‌های ایرانی و خارجی برای پیدا کردن دیتا می‌باشد که همه این‌ها کاری زمان‌بر می‌باشد و پیشنهاد ما استفاده از روش همیشگی برای رفع مشکل است.

رفع مشکل برای همیشه

در اینجا مرحله به مرحله کار را برای شما به ساده‌ترین شکل ممکن توضیح داده‌ایم که اگر تمامی موارد را درست انجام دهید مشکل برای همیشه رفع می‌گردد ولی در صورتی که مرحله‌ای را حتی ناقص انجام دهید مشکل پابرجاست.

رفع مشکل This app is not available in your country در Play Store

۱- رفتن به اکانت Google+ و ویرایش پروفایل خود و حذف هر مکانی که به ایران مربوط است، مانند مکان سکونت و … (با این کار اولین قدم برای عدم شناخت مکان توسط گوگل را انجام داده‌ایم. در صورت امکان زبان را از تنظیمات گوگل+ به انگلیسی هم عوض نمایید.)

۲- نگه‌داشتن دکمه Power دستگاه و گذاشتن روی حالت Airplane mode (بودن نام اپراتور ایرانی در دستگاه باعث شناختن مکان شما می‌شود)

۳- زبان دستگاه را از تنظیمات روی English قرار داده و نرم‌افزار گذر از تحریم هـــات اسپات را نصب نمایید. (نسخه eLite را از از اینجا می‌توانید بصورت رایگان دانلود و نصب نمایید که نسخه پولی و ویرایش شده هــــات‌اسپات پولی می‌باشد)

۴- به Setting رفته و Application manager یا مشابه آن را بیابید که لیست تمام برنامه‌های گوشی را نشان دهد. به تب All رفته و GooglePlay را پیدا کنید، آن را انتخاب کرده و در گزینه‌های موجود Clear Data را بزنید. همین کار را برای GooglePlayService انجام دهید. (با این کار جزئیات قبلی بصورت موقت از دیتای مارکت پاک می‌شود. دقت نمایید موردی از اطلاعات گوشی یا دستگاه شما کم نمی‌شود ولی دقت نمایید این دو برنامه فقط GooglePlay و GooglePlayService باشند)

۵- نرم‌افزار eLite یا ســایفون را که دانلود و نصب کردید اجرا نمایید و تا وصل شدن آن صبر کنید. دقت نمایید ممکن است با چند بار Connect زدن این کار ممکن شود. برای اجرای این نرم‌افزار داشتن رم 512 به بالا و اینترنت پرسرعت پیشنهاد می‌شود.

۶- گوگل استور را باز کنید و منتظر بمانید تا کاملا Load شود، چون بار اول هست شاید چند دقیقه‌ای طول بکشد. حال دو مورد وجود دارد. مشکل برای همیشه رفع شده و شما هربار که خواستید وارد گوگل استور شوید حتما باید گوشی را به حالت پرواز قرار داده و با هات‌اسپات یا سایر ابزارهای رفع تحریم وصل شوید. ولی ممکن است برای برخی‌ها مشکل پابرجا باشد. برای رفع این مورد یک مرحله 0 نیز به مراحل بالا بصورت زیر اضافه کرده و مراحل را دوباره از ۰ تا ۵ دقیق انجام دهید:

۰- در این مرحله به یک کامپیوتر با ابزارهای لازم برای رفع تحریم‌ها و عوض کردن IP اینترنتی یک حساب Google‌ را بسازید. (دقت نمایید در صورت ممکن شماره تلفنی را ندهید و وصل بودن با نرم‌افزار رفع تحریم کاملا مهم می‌باشد.)

همچنین جدیدا به یک نکته بر خوردم که اگر شما در بخش Payment برنامه Play Store وارد شده و یک حساب با کشور امریکایی درست کنید دیگر شما را با آدرس امریکا می‌شناسد و لزومی به استفاده از نرم‌افزارهای گذر از تحریم نمی‌باشد. (شخصا این مورد را در کل سایت‌های ایرانی ندیدم و حاصل تجربه‌ی شخصی است [قابل تامل سایت‌های کپی کار اندرویدی!])

دقت نمایید تمامی روش‌ها بارها توسط خودم و سایر دوستان تست شده و مشکلی در آنها نیست، در صورتی که در مرحله‌ای به مشکل برخوردید در دیدگاه‌ها بیان کنید تا باهم حل نماییم. برای اینکار به تماس با ما مراجعه نفرمایید لطفاً.

همچنین در صورت کپی و استفاده از آموزش نام سایت و لینک به مطلب در دانش‌کامپیوتری را حتما رعایت نمایید

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳
تاریخ آخرین ویرایش: ۲۲ آذر ۱۳۹۶

نوشته‌های مرتبط

28 دیدگاه برای “رفع مشکل This app is not available in your country در Play Store”

  1. Criticism

    ابله Payment با آدرس نیست، باید یه متد وارد کنی که حساب بانکی یا پی پال لازم داره! به همین راحتی بود که هر خری آدرس امریکا میداد نفهمه سگگگ

    1. ابله اون احمقی هست که این‌ها رو توی ذهنت وارد کرده!
      اتفاقا اگه یکم سواد خوندن داشتی می‌فهمیدی که خرید و فروش به آدرس شما ربط داره و بر اساس اون مالیات و صد تا چیز دیگه تنظیم می‌شه که اینها رو هنوز توی بیمار زوده متوجه بشی.
      با این روش من برای بالای ده نفر شخصا خودم پلی استور رو آزاد کردم و الان مشکلی ندارن! شما هنوز زوده این راه‌ها رو رایگان یاد بگیری و همون بهتر بری موبایل فروشی و هراز تومن رو یک میلیون باهات حساب کنن تا بدونی هر آموزش رایگان که توی هر سایتی نوشته می‌شه از روده‌ی مبارک امثال شما بیرون نیومده که به درد خاندان خودشون بخوره!

  2. UGi

    سلام.
    “همچنین جدیدا به یک نکته بر خوردم که اگر شما در بخش Payment برنامه Play Store وارد شده و یک حساب با کشور امریکایی درست کنید دیگر شما را با آدرس امریکا می‌شناسد و لزومی به استفاده از نرم‌افزارهای گذر از تحریم نمی‌باشد. ”
    lمحبت میکنین درباره این مورد توضیحی بدین”
    خیلی ممنون

    1. سلام. توضیح دادم دیگه! با فیلترش.کن یکبار وارد Payment میشید و کشور و آدرس امریکا رو می دید و بعدش دیگه لازم نیست برای دانلود از استور هم فیلترش…کن باز باشه! همین!

  3. Parsa

    اقا دمتون گرم درست شد. تشکر??

    1. مهرداد

      خواهش می‌کنم. حالش رو ببرید و به این کند ذهن‌هایی که فحش می‌دن اینجا به جای خوندن و انجام آموزش هم یاد بدید!

  4. حمیدرضا

    سلام ممنون امتحان میکنم

    1. مهرداد

      سلام. این روشها تست شده هست و مشکلی ندارن دوست عزیز.

  5. امین

    سلام. من هر کاری کردم شد و دوباره همون پیغام قبلی رو میده لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام
      دوباره با کمی دقت انجام بدید می‌شه.

پیام بگذارید