دانلود مستقیم از فروشگاه گوگل (Google Play Store)

Google Play Store

مجموعه گوگل برای گوشی‌های هوشمند اندروید فروشگاه Google Play Store را ارائه کرده تا در آن نرم‌افزار، بازی و حتی فیلم و کتاب برای این گوشی‌ها به رایگان یا بصورت پولی ارائه کند. ولی در این بین کشورهایی مانند ایران در تحریم کشور امریکا بوده و به این موارد دسترسی ندارند. که اصل این آموزش برای میسر کردن دانلود برای این موارد می‌باشد.

توجه: فعلا در ایران بدون ابزار خاص می‌توان به گوگل پلی دسترسی داشت ولی در صورت دانلود خطای 403 می‌دهد که آموزش رفع کامل این خطا در اینجا مطرح شده است.

البته از مدتهای پیش سایت‌های ایرانی بصورت پولی ابزارهایی را برای دانلود ارائه می‌دادند که در این آموزش با ابزار و سایت‌های کاملا رایگان شما می‌توانید از Google Play Store دانلود کنید.

.دانلود از Google Play Store

Google Play Store

سایت evozi

برای این کار کافیست ابتدا آدرس صفحه ای که نرم‌افزار یا بازی در آن وجود دارد را کپی کنید! برای مثال نرم افزار ASTRO را با مرورگر کامپیوتری باز کرده و بر روی آدرس آن راست کلیک و Copy URL را انتخاب می‌کنیم.

دقت کنید در این روش باید آدرس کپی شده از Google Play Store درست باشد و مثل این آدرس باشد: “https://play.google.com/store/apps/details?id=com.metago.astro” یعنی بخش آخر از & باید پاک شود!

سپس باید به سایت eVozi بروید و در جعبه میانی آدرس صحیح را Paste کرده و دکمه Generate را می فشاریم. بعد از چند لحظه عبارت زیر را مشاهده می کنیم (در صورت وجود نداشتن خطا) :

Package Name: com.metago.astro
File Size: 5.47 MB
MD5 File Hash: 2415873e6b52d4aa6e4b8716ac03b534

حال می توانید از دکمه دانلود برای دانلود نرم‌افزار استفاده کنید.

مزایا: لینک مستقیم – دانلود با سرعت بالا – بدون محدودیت – بدون نیاز به ایمیل گوگل و رمز آن

معایب: تنها برای موارد رایگان کاربرد دارد و موارد Paid شده را نمی‌توان با این روش دانلود کرد – همچنین در برخی مواقع سرور بخاطر تقاضای بالا سنگین می‌شود

.

سایت و مارکت Aptoide

قبلا هم در این مطالب (آموزش دانلود از سایت Aptoide با کامپیوتر بهمراه نرم افزار مربوطه) با نحوه‌ی جستجو و دانلود از این سایت آموزش داده شده بود که در روش بالا نرم‌افزارهای پولی وجود ندارند ولی در این روش این مورد وجود ندارد.

مزایا: لیست کاملی از نرم افزارهای پولی و رایگان – سرور قدرتمند با سرعت دانلود نامحدود

معایب: در مواردی نسخه‌های قدیمی از یک بازی یا نرم‌‌افزار شاید وجود داشته باشد ولی یکی از به‌روزترین مارکت‌ها می‌باشد

روش‌های دیگری هم مانند نرم‌افزار و افزونه‌ی گوگل کروم موجود می‌باشد ولی در آنها رمز و خود ایمیل گوگل ضروری می‌باشد و کمی نا امن هستند که در صورت وجود روش‌های معتبر و رایگان از این مطلب به اطلاع شما دوستان خواهد رسید. اگر روشی هم دارید می‌توانید در بخش دیدگاه‌ها بیان کنید تا با نام خودتان در اینجا افزوده شود.

در صورت کپی و استفاده از این آموزش نام نویسنده‌ی آن و لینک به مرجع امری انسان پسندانه می‌باشد!

نوشته‌های مرتبط

15 دیدگاه برای “دانلود مستقیم از فروشگاه گوگل (Google Play Store)”

  1. امیرحسین

    مرسییییی خیلی عالی

پیام بگذارید