پروژه‌ی دریافت اطلاعات کامل هارد در سی‌شارپ C#

در مطلب قبلی نرم‌افزاری که با این پروژه ساخته شده بود را با هم دیدیم. در این مطلب این پروژه توضیح داده شده و از تکنولوژی‌های استفاده شده در آن صحبت خواهیم کرد.

زبان این پروژه سی‌شارپ (#C) بوده که با تکنولوژی WPF نوشته شده است. پس از اجرای نرم‌افزار خروجی زیر را مشاهده می‌توان کرد:

پروژه‌ی دریافت اطلاعات کامل هارد در سی‌شارپ C#

که همانطور که در بالا می‌بینید از GridView در آن برای نمایش اطلاعات استفاده شده و اطلاعات داخل آن نیز توسط System Management و به صورت Linq Query خوانده شده و با چند Parse از اطلاعات داخلی آن و اسناد MSDN ماکروسافت، اطلاعات فوق را نمایش می‌دهد که در هیچ جای سیستم به صورت یکجا و قابل فهم نمایش داده نمی‌شود.

از موارد مهم داخل نرم‌افزار، معلوم بودن نوع حافظه‌ها از نظر دیسک سخت بودن، سی‌دی‌رام یا فلاپی بودن، فلش و قابل حمل بودن، حجم، وضعیت دقیق، حجم واقعی آن، معماری ساخت، تعداد بلاک‌ها، سرعت و سایر اطلاع مهم دیگر اشاره کرد.

پروژه‌ی دریافت اطلاعات کامل هارد در سی‌شارپ C#

بنا به تصمیمات جدید سایت، چون این پروژه زمان بر بوده شما می‌توانید تنها با پرداخت ۱۰ هزار تومان آن را دریافت نمایید. برای مشاهده‌ی آموزش خرید و مقررات و موارد مربوط به آن می‌توانید این لینک را مطالعه نمایید.

توجه نمایید که این پروژه هیچ سند راهنمایی ندارد و تنها یک پروژه‌ی خالی سی‌شارپ و WPF هست که با Visual Studio 2019 نوشته شده است.
همچنین در نسخه‌های بعدی امکاناتی به راست کلیک در جدول و همچنین به کل نرم‌افزار اضافه خواهد شد.

نوشته‌های مرتبط

پیام بگذارید