پروژه‌ی دریافت اطلاعات کامل RAM در سی‌شارپ

پروژه‌ی دریافت اطلاعات کامل RAM در سی‌شارپ (#C) و با تکنولوژی WPF و در ظاهری ساده.

در مطلب قبلی نرم‌افزاری که با این پروژه ساخته شده بود را با هم دیدیم. در این مطلب این پروژه توضیح داده شده و از تکنولوژی‌های استفاده شده در آن صحبت خواهیم کرد.

زبان این پروژه سی‌شارپ (#C) بوده که با تکنولوژی WPF نوشته شده است. پس از اجرای نرم‌افزار خروجی زیر را مشاهده می‌توان کرد:

پروژه‌ی دریافت اطلاعات کامل RAM در سی‌شارپ

که همانطور که در بالا می‌بینید از GridView در آن برای نمایش اطلاعات استفاده شده و اطلاعات داخل آن نیز توسط System Management و به صورت Linq Query خوانده شده و با چند Parse از اطلاعات داخلی آن و اسناد MSDN ماکروسافت، اطلاعات فوق را نمایش می‌دهد که در هیچ جای سیستم به صورت یکجا و قابل فهم نمایش داده نمی‌شود.

از موارد مهم داخل نرم‌افزار، معلوم بودن تایپ حافظه از نظر DDR3 یا DDR4 بودن، نوع آن، حجم، ولتاژ رم، حجم واقعی آن، معماری ساخت، اسلات قرار گفته، سرعت و سایر اطلاع مهم دیگر اشاره کرد.

پروژه‌ی دریافت اطلاعات کامل RAM در سی‌شارپ

بنا به تصمیمات جدید سایت، چون این پروژه زمان بر بوده شما می‌توانید تنها با پرداخت ۱۰ هزار تومان آن را دریافت نمایید. برای مشاهده‌ی آموزش خرید و مقررات و موارد مربوط به آن می‌توانید این لینک را مطالعه نمایید.

توجه نمایید که این پروژه هیچ سند راهنمایی ندارد و تنها یک پروژه‌ی خالی سی‌شارپ و WPF هست که با Visual Studio 2019 نوشته شده است.
همچنین در نسخه‌های بعدی امکاناتی به راست کلیک در جدول و همچنین به کل نرم‌افزار اضافه خواهد شد.

نوشته‌های مرتبط

پیام بگذارید