پاک کردن کامل نرم افزار BlueStacks در ویندوز

پاک کردن کامل نرم افزار BlueStacks در ویندوز

پاک کردن کامل نرم افزار BlueStacks در ویندوز. قبلا در نوشته‌ای به طور کامل طریقه نصب و اجرای بازی‌ها و برنامه‌های اندرویدی در ویندوز با استفاده از BlueStacks را کامل توضیح داده بودیم که برخی از کاربران سوالاتی را مبنی بر حذف نرم‌افزار بلواستکس و نصب دوباره آن بیان کردند که با نصب دوباره خطا می‌داد که نسخه‌ی قبلی کامل پاک نشده است. در این مطلب طریقه حذف کامل نرم‌افزار بلواستکس را به شما آموزش می‌دهیم.

مراحل انجام کار

در صورتی که نرم‌افزار بلواستکس را پاک نکرده‌اید و قصد پاک کردن آن (Uninstall) را دارید توصیه ما استفاده از Your Uninstaller هست که وقتی در آن Uninstall را می‌زنید Mode را روی Super قرار دهید تا همه موارد داخلی نصب شده با بلواستکس نیز پاک گردد. در صورتی که با Control Panel و روش اصلی پاک کرده‌اید و کامل پاک نشده است مراحل زیر را دقیق و با حوصله انجام دهید:

  1. نرم‌افزار Everything را نصب و اجرا نمایید. (لینک دانلود نسخه نهایی) داخل آن عبارت BlueStacks را جست جو کرده و تمامی نتایج یافت شده در پوشه‌های ویندوز و User داخل درایو C را پاک نمایید. دقت نمایید فایل نصبی BlueStacks را پاک ننمایید.
  2. به رجیستری ویندوز بروید. (برای این کار کلیدهای ترکیبی Win + R را زده و در پنجره Run عبارت regedit را اجرا نمایید.) و سپس وارد مسیر زیر شوید:
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\BlueStacks
  3. بررسی نمایید در صورتی که نصب نشد یک بار ویندوز را Restart نمایید.

پاک کردن کامل نرم افزار BlueStacks در ویندوز

پاک کردن کامل نرم افزار BlueStacks در ویندوز

مراحل بالا برای چه لازم هست؟

چون موقع پاک کردن معمولی رجیستری و ProgramData برخی مواقع پاک نمی‌شود. و موقع نصب بلواستکس فکر می‌کند که نسخه‌ی قبلی هنوز پاک نشده و اجازه نصب مجدد را نمی‌دهد. برای همین منظور بایستی تمامی مراحل بالا را انجام دهید تا موقع نصب هیچ اثری از نسخه‌ی قبلی نماند. در واقع حالت Super در Your Uninstaller نیز همان مراحل را خودکار انجام می‌دهد و آثار بافی مانده از نرم‌افزار پاک شده را از بین می‌برد.

در صورت کپی آموزش لینک به منبع و ذکر نام نویسنده آن فراموش نگردد

نوشته‌های مرتبط

پیام بگذارید