رفع مشکل Bad_Module_Info در بازی های تحت Steam

نصب کارت گرافیک نامشخص در ویندوز

رفع مشکل Bad_Module_Info در بازی های تحت Steam. پس از به روز رسانی Fall Creators در ویندوز ۱۰ یک مشکل برای بازی‌های تحت Steam در ویندوز پیش آمده که با اجرای یک سری بازی‌های خاص خطای Bad_Module_Info را مشاهده می‌نماییم که در این مطلب رفع این خطا را به صورت کامل برای شما گردآوری کرده‌ایم.

فعال سازی Disable Fullscreen Optimization

در این روش روی فایل اجرایی بازی یا Shortcut بازی راست کلیک کرده و Properties آن بروید. در تب Compatibility یک گزینه در زیر صفحه وجود دارد با عنوان ‘Disable fullscreen optimizations’ که با فعال سازی آن و یک ری استارت سیستم ممکن است مشکل شما رفع گردد.

همچنین بخوانید:   با Photo Raster بصورت آنلاین و رایگان از Photoshop استفاده نمایید

.

رفع مشکل Bad_Module_Info در بازی های تحت Steam

به روز رسانی کارت گرافیک

بسیاری از اوقات با Update کارت گرافیک سیستم این سری مشکلات رفع میگردد که برای این کار کافیست آخرین درایور کارت گرافیک را در سیستم خود نصب نمایید.

.

اجرا به صورت Compatibility Mode

برای این کار نیز روی فایل اجرایی بازی راست کلیک و Properties آن رفته و در تب Compatibility تیک Run this program in compatibility mode for را زده و Windows را روی 7 یا 8 بگذارید.

Compatibility mode

[From Wikipedia, the free encyclopedia]

A compatibility mode is a software mechanism in which a software either emulates an older version of software, or mimics another operating system in order to allow older or incompatible software or files to remain compatible with the computer’s newer hardware or software. Examples of the software using the mode are operating systems and Internet Explorer.

.

در صورت کپی و استفاده از آموزش ذکر نام دانش کامپیوتری و لینک به آن فراموش نگردد.

نوشته‌های مرتبط

2 دیدگاه برای “رفع مشکل Bad_Module_Info در بازی های تحت Steam”

  1. علیرضا

    فایده ای نداشت… /:

    1. دقیقا مراحل رو اگه درست برید صدها بار فایده داشته برای بقیه کاربرها… 😐

پیام بگذارید