نرم افزار Percent Helper ابزاری ساده برای محاسبه سود در چندین مرحله

اگر به سایت بانک‌های کشورمان سری زده باشید در بخش امکانات آن ابزاری برای محاسبه سود بانکی دارند. ولی مشکل عمده اکثر آنها این هست که برای یک مبلغ مثلا 10 میلیون تومان برای یک سال یا یک ماه کوتاه مدت را یک سره حساب می‌کنند یا برای مثال ممکن است برای شما سوالی پیش بیاید که با 50 میلیون تومان و سود هر ماه 0.2 ٪ در انتهای سال مبلغ چقدر می‌شود یا حتی برعکس! در کل 10 میلیون پول داشته باشیم و ماهیانه از آن درصدی کم شود در طول 12 ماه چقدر از پول می‌ماند. برای همه اینها باید ماشین حساب و کاغذی بردارید و دستی محاسبه و جمع و کسر کنید. در این نرم‌افزاری که در این مطلب برای شما ارائه می‌کنیم تمامی این کارها را با ورود اطلاعات می‌توانید انجام دهید.

البته در همین ابتدای امر این مورد را ذکر کنم که رشته و تخصص من حسابداری نیست و ممکن است برنامه ایرادات و کمبودهای فراوانی داشته باشد ولی برای کارهای شخصی خودم چون مدتی هست از آن استفاده می‌کنم به صورت رایگان در سایت شخصی خودم برای شما ارائه کرده‌ام.

مثال تصویری:

نرم افزار Percent Helper ابزاری ساده برای محاسبه سود در چندین مرحله

برای مثال در تصویر فوق برای ۵۰ میلیون تومان با سود ماهانه حساب‌های کوتاه مدت در انتهای ۱۲ ماه مبلغ نهایی بدون کسر پول در طول سال ۵۵ میلیون خواهد بود.

دقت نمایید نرم‌افزار به صورت انگلیسی بوده ولی با نگه داشتن ماوس بر روی موارد ورودی فارسی آنها را مشاهده خواهید کرد.

.

نرم افزار Percent Helper ابزاری ساده برای محاسبه سود در چندین مرحله

دانلود نرم‌افزار:

Download Percent Helper v1.0 – 180 KB

نوشته‌های مرتبط

پیام بگذارید