رفع مشکل مسدود شدن راست کلیک در مرورگر Chrome

رفع مشکل مسدود شدن راست کلیک در مرورگر Chrome. چندی پیش در وبگردی‌ها مشاهده کردم برخی سایت‌ها و وبلاگ‌ها برای رعایت حق کپی رایت (!!!) در ایران راست کلیک را مسدود می‌سازند که نمی‌شود در روی متن یا تصویر سایت راست کلیک کرد! مثلا سایت Soft98.ir نمی‌شود روی تبلیغات راست کلیک کرد! یا موارد مشابه! برای رفع این مشکل شاید افزونه‌هایی وجود داشته باشد ولی نیازی به این موارد نیست! با آموزش زیر می‌توانید این مشکل را رفع نمایید.

رفع مشکل مسدود شدن راست کلیک در مرورگر Chrome

به سایت یا وبلاگ مورد نظر بروید و همانند مراحل داخل تصویر زیر روی نماد کنار آدرس‌بار کلیک نمایید و گزینه جاوا اسکریپت را روی بلاک قرار دهید:

رفع مشکل مسدود شدن راست کلیک در مرورگر Chromeبا اینکار بسیاری از موارد حتی امنیتی هم در صفحه رفع می‌شود و مرور سایت یا وبلاگ هم امن می‌گردد و مشکلات مسدود سازی هم رفع می‌گردد. همانند روش بالا در مرورگرهای دیگر هم ممکن می‌شود ولی بخاطر استفاده رایج از Chrome بر اساس آن آموزش تهیه شده است.

توجه مهم» این مورد را فقط برای سایت‌هایی که لازم دارید انجام دهید که محدودیت برای شما ایجاد کرده‌اند! در اکثر سایت‌ها امکانات مانند نظر دهی، رفتن به صفحه خاص و سایر امکانات بر اساس جاوا اسکریپت نوشته شده است که با بلاک کردن آن در این روش این امکانات نیز غیر فعال می‌شود و برای رفع مشکل باید به تصویر فوق رفته و گزینه ۲ را روی Allowed by default بگذارید.

منبع: دانش‌کامپیوتری
(این آموزش از جایی کپی و حتی استفاده نشده است و حاصل تجربیات شخص نویسنده می‌باشد لطفا در صورت استفاده یا کپی حتما منبع و نام نویسنده و لینک به آن ذکر گردد)

نوشته‌های مرتبط

یک دیدگاه برای “رفع مشکل مسدود شدن راست کلیک در مرورگر Chrome”

  1. سلام
    روی سافت 98 تبلیغات رو بستم و نمی شه تست کنم ولی اگه فایل فلش گذاشتن می تونن توی کد نویسی فلش راست کلیک رو ببندن
    در کل برای هرنوع سایت و وبلاگی من با این روش مشکلی نداشتم و مشکل راست کلیک رو حل می کنه

پیام بگذارید