اولین سری مسابقات دانش کامپیوتری شروع شد!

اولین سری مسابقات دانش کامپیوتری با ۱۵ سوال در مورد کامپیوتر و موارد مرتبط با آن تهیه شده است که اگر دوست داشتید می توانید دانش کامپیوتری خود را محکی بزنید. البته این سری جایزه ای در مسابقه وجود ندارد ولی با توجه به تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه سعی می شود در سری های بعدی جایزه ناقابلی برای سه نفر اول مسابقه ارائه می شود.

در کل مسابقه به دو صورت Quiz و Exam طراحی شده است که کمی با هم تفاوت دارند و در هرکدام دوست دارید می توانید شرکت نمایید. هر دو دارای ۱۵ سوال بصورت چهارجوابی و یکی درست نادرست طراحی شده است.

نوع Quiz:

در این نوع زمان برای هر سوال ۲۵ ثانیه می باشد که در صورت جواب صحیح به هرسوال به تایم آن افزوده می شود و در صورت جواب نادرست از آن کم می شود. یعنی مسابقه علاوه بر تعداد پاسخ های درست به تعداد پاسخ های درست در بازه زمانی داده شده نیز مربوط می باشد. همچنین در صورتی که در زمان داده شده پاسخی به سوال داده نشود مسابقه تمام شده و رکورد شما تا آن سوال ثبت می شود. پس زمان در زیر مهم می باشد.

لینک شرکت در مسابقه به شیوه Quiz

نوع Exam:

در این نوع هم برای کل سوالات 10 دقیقه زمان گذاشته شده که باید به 15 سوال جواب دهید. خوبی این مورد در این هست که در انتها جواب های شما با جواب های درست مقایسه شده و می توانید جواب های درست را مشاهده نمایید. ولی در اینجا لیستی برای نفرات اول تا بعد وجود ندارد و تنها می توانید خودتان را محکی بزنید. برای رقابت از نوع اول می توانید شرکت نمایید. دقت کنید از صفحه جواب این بخش در بخش Quiz استفاده نکنید چون این مسابقه برای محک زدن اطلاعات خودتان می باشد و دلیلی ندارد در آن تقلب نمایید.

لینک شرکت در مسابقه به شیوه Exam

 

درضمن لازم به ثبت نام در سیستم برای هیچکس نمی باشد و بعد از کلیک روی لینک مسابقه روی Play without an account کلیک کرده و ادامه دهید. در صورتی که می خواهید نام شما در لیست رکورد های بخش Quiz ثبت شود می توانید بصورت رایگان با این لینک ثبت نام کنید. (در صورتی که اکانت فیس بوک دارید تنها با کلیک روی Facebook Login و تایید سیستم نیازی به پر کردن اطلاعات خود نمی باشید و سریع تر ثبت نام انجام می گیرد.)

2 دیدگاه برای “اولین سری مسابقات دانش کامپیوتری شروع شد!”

  1. نرم افزار crm

    در هر دو تست شرکت کردم جالب بودن بهتون پیشنهاد میکنم که خودتون رو محک بزنید

پیام بگذارید