ابزار EMET محصول ماکروسافت برای افزایش امنیت ویندوز

ابزار EMET محصول ماکروسافت برای افزایش امنیت ویندوز. نرم‌افزار Enhanced Mitigation Experience Toolkit محصول ماکروسافت که با نام اختصاری EMET نامیده می‌شود یک ابزار رایگان از طرف ماکروسافت برای چک کردن Process های درحال اجرای ویندوز می‌باشد.

ابزار EMET محصول ماکروسافت برای افزایش امنیت ویندوز

این ابزار به حالت ابری بصورت فعال در پس زمینه شروع به بررسی فعالیت‌های انجام شده در محیط ویندوز می‌نماید و درصورت مشاهده یک حالت مشکوک از یک برنامه یا فایل آن را غیرفعال و درحالت ایزوله قرار می‌دهید. که در این حالت تمامی منابع از برنامه مشکوک گرفته می‌شود و آن را بی‌اثر می‌سازد.

از مزیت های این نرم‌افزار در مقایسه با Windows Defender و سایر نرم‌افزارهای امنیتی می توان به مواردی چون حالت ابری بودن اجرای آن و عدم اشغال منابع سیستم می‌باشد و همچنین عدم توقف برنامه مشکوک و درآوردن سیستم به حالت هنگ می‌باشد. همچنین در این نرم‌افزار شما می‌توانید بر موارد سیستمی نظارت داشته باشید تا ویروس‌ها و تروجان‌ها در آن رخنه نکرده باشند که حتی قویترن آنتی‌ویروس‌ها هم نمی‌توانند با این دقت و دسترسی به موارد سیستمی دسترسی پیدا کنند. از دیگر ویژگی این ابزار نظارت دقیق‌تر و شخصی‌سازی حالات یک Process می‌باشد.

تصویری از محیط نرم‌افزار:

ابزار EMET محصول ماکروسافت برای افزایش امنیت ویندوز

دانلود نسخه پنجم با حجم 26 مگابایت از ماکروسافت :‌ Download EMET v5.52

توجه: به نسخه 5.52 ارتقا یافت و لینک دانلود تصحیح شد

نوشته‌های مرتبط

2 دیدگاه برای “ابزار EMET محصول ماکروسافت برای افزایش امنیت ویندوز”

  1. 123

    فایل حذف شده است

    1. نسخه 5 ام چون منتشر شده بود نسخه 4 حذف شده بود، لینک دانلود تصحیح شد

پیام بگذارید