بهترین آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ کدام است؟

یکی از نیازهای کامپیوتری امروزی محافظت در برابر انواع بدافزار و ویروس‌های موجود در دنیای بزرگ اینترنت است که برای مقابله با آن نیاز هست که شما از دیواره آتشین (Firewall) و ویروس کش (Anti virus) قوی استفاده نمایید.

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ کدام است؟

بر روی Windows 10 به صورت معمول آنتی ویروس Windows Defender موجود و فعال می‌باشد که هر چند روز نیز به به‌روزرسانی هم می‌گردد. ولی سوال اینجاست که آیا این ویروس کش ویندوز به حد کافی قوی هست یا از آنتی‌ویروس‌های دیگر استفاده نماییم؟

با توجه به تست‌های اخیر سایت تست آنتی‌ویروس (Av-Test.Org) که هر ماهه در بین آنتی‌ویروس‌های موجود انجام می‌گردد (+)، Windows Defender شاید در جزو بهترین‌ها نباشد ولی بر اساس تجربه شخصی برای استفاده روزمره و عادی در ویندوز و عدم اتصال فلش‌های مشکوک و دانلود فایل‌ها از سایت‌های نامعلوم، همین آنتی‌ویروس کافی است ولی اگر کار شما در جاهایی هست که هر روز فایل‌ها و دستگاه‌های مشکوکی به سیستم وصل می‌گردد آنتی‌ویروس رایگانی مانند AVG و یا Avast را پیشنهاد می‌کنیم که در کنار رایگان بودن به حد کافی قوی می‌باشند.

آنتی‌ویروس‌های پولی مانند Bit Defender و Comodo هم جزو برترین آنتی‌ویروس‌های پولی می‌باشند که برای تست به مدت محدود می‌توانید از نسخه‌ی رایگان آنها نیز استفاده نمایید.

در انتها برای جلوگیری از ویروسی شدن باید خودتان بیشتر حواستان به فایل‌های دانلودی و عملکرد خودتان باشد تا اعتماد به وجود برترین آنتی‌ویروس! و همیشه به یاد داشته باشید، آنتی‌ویروسی که آپدیت نباشد فرقی با نبودنش ندارد.

منبع: دانش کامپیوتری

نوشته‌های مرتبط

4 دیدگاه برای “بهترین آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ کدام است؟”

  1. بدون نام

    به نظر شما فعال بودن W defender در کنار Avast نیازی هست یا خاموشش کنم؟

    1. سلام. نیازی به دو آنتی ویروس کنار هم نیست! اگه AVAST شما همه چیز رو داره نیازی به Windows Defender نیست.

  2. بدون نام

    سلام.
    من قبلا AVG رو داشتم اما بعد اینکه ایران رو تحریم کرد از Avast premier استفاده می‌کنم.(یه لایسنس هم تو اینترنت براش پیدا کردم که تا اسال 1419 اعتبار داره!!!!!!!!!!!!!!!!)
    به نظرم خودم AVG هم از نظر رابط کاربری و هم از نظر عملکرد کلی نمره بهتری داره.
    به نظر شما کدوم یکی بهترن AVG یا Avast؟
    من برام عجیبه که یک شرکت لایسنس 30 بفروشه. به نظر شما این که نسخه ممتاز آنتی ویروس تا سال 1419 اعتبار داره، قابل قبول هست یا خیر؟
    سوال آخر: خودم رفتم یه سری به سایت AVG زدم برداشت کردم که ایران هنوز هم تحریم‌ه. نظر شما چیه، ایران هنوز تحریم و آپدیت آنتی ویروس با مشکل مواجه می‌شه؟

    1. سلام. بله تحریم کردن ایران رو ولی قابل دانلود آپدیت هست و مشکلی نیست و لایسنس هم مشکلی فکر نمی‌کنم داشته باشه.

پیام بگذارید