همه چیز در مورد بازی Boom Beach به همراه آموزش و سوالات آن

همه چیز در مورد بازی Boom Beach به همراه آموزش و سوالات آن. مدت های پیش سازنده بازی Clash Of Clans یعنی SuperCell سری جدید بازی خود را با نام Boom Beach طراحی کرده بود ولی فقط برای iOS ارائه داده بود ولی از چند هفته پیش شاهد ارائه آن برای دستگاه‌های HD اندروید در Google Store بودیم که در سایت‌های دیگر هم دیتا و هم خود بازی برای سایر دستگاه‌های اندروید پخش شده که می‌توانید از اینجا لینک‌های دانلود آن را بیابید: Download Boom Beach Android

توجه مهم: در صورتی که بازی را از ‌پلی‌استور دانلود نکردید دقت نمایید نسخه نهایی را از سایت‌های غیر آن دانلود نمایید و در اولین ورود هم با نرم‌افزار گذر تحریم مانند هـــات اســـپات وارد بازی شوید تا مشکلی نداشته باشد. ولی توصیه می‌گردد با همین نرم‌افزار هـــات‌اسپات با استور گوگل مستقیم دانلود نمایید تا در به‌روزرسانی های بعدی مشکلی پیش نیاید.

در نسخه‌های اولیه و در گوشی‌های اندروید کمی در ظاهر بازی با نسخه iOS مخصوصا در شکل افراد تفاوت‌هایی بود که در نسخه‌های بعدی، در دو نسخه اندروید و iOS شبیه هم می‌باشند. در این مقاله همانند بازی Clash Of Clans به توضیح فنی و تخصصی بازی بپردازیم و پس از آن به سوالات متداول شما کاربران پاسخ داده باشیم.

همه چیز در مورد بازی Boom Beach به همراه آموزش و سوالات آن

توجه: در آپدیت جدید قابلیت ماموریت‌های گروهی افزوده شده که با آمدن به تسک فورس با دوستان خود می‌توانید در این ماموریت‌ها شرکت نمایید.

همه چیز در مورد بازی Boom Beach به همراه آموزش و سوالات آن

.

همه چیز در مورد بازی Boom Beach به همراه آموزش و سوالات آن

مقدمه:

بازی بر اساس گروهی از نیروهای شماست که فعلا یک جزیره دارند و می‌خواهند به اهالی جزایر همسایه کمک کنند و آنها را از دست دشمن اصلی Hammerman و همدست آن Dr. Terror (که در نسخه‌های جدید به دکتر T تغییر نام یافته است) نجات دهند. در هر بار که شما جزیره‌ای را از دست آنها نجات می‌دهید به شما در اولین بار منابعی از آنچه برای شما قابل ذخیره می‌باشد را می‌دهند و در هر ساعت هم مقداری طلا برای جبران کمک شما ارائه می‌دهند. در برخی مواقع نیز دهکده‌های کوچکی هست که منابع دیگر مانند چوب و سنگ و آهن نیز به شما ارسال می‌کنند. ولی افراد و بازیکنان دیگر به همراه دشمن اصلی بازی (همرمن) می توانند این جزایر را از دست شما در بیاورند و دیگر آن جزایر برای شما منابعی ندهند و شما می‌توانید آن دهکده‌ها را پس بگیرید.
برای توضیح بیشتر چند تصویر از محیط بازی را گذاشته و با تصویر مورد بررسی قرار می دهیم.

.

آموزش مفاهیم بازی Boom Beach به‌صورت تصویری:

دقت نمایید ممکن است تصاویری که در زیر می‌بینید با اولین باری که شما بازی را اجرا می‌کنید تفاوت داشته باشد، چون در Level های بالاتر منابع جدید و امکانات بیشتری باز می‌شود.

پس از نصب بازی مقداری از بازی را به شما به صورت خلاصه ممکن است توضیح بدهد و سپس وارد مکانی مانند زیر می‌شوید:

تصویر شماره 1) محیطی از جزیره - برای نمایش در اندازه بزرگ روی تصویر کلیک نمایید
تصویر شماره ۱ – محیطی از جزیره (برای نمایش در اندازه بزرگ روی تصویر کلیک نمایید)

ابتدا بایستی بگویم که با آمدن نسخه‌ی جدید بازی تصویر فوق با آنچه شما دارید ممکن است فرق داشته باشد و برخی موارد نیز با افزایش Level شما به بازی اضافه می‌گردد. برای مثال در بالا کنار ۱۶ یک قهرمان به بازی اضافه شده که خود شامل چند نوع هست. در همان مکان هر چند روز یک‌بار یک زیر دریایی ظاهر می‌شود که شما می‌توانید منابع خود را با آن مبادله کنید. دقت نمایید که این زیر دریایی همه چیز را منصفانه با شما عوض نمی‌کند و ممکن است خیلی بهای زیادی را در مورد برخی منابع از شما بگرید.

به ترتیب شماره‌های عکس فوق، از بالا یک به یک شماره‌ها را توضیح می‌دهیم:
۱- نام شما در بازی که مانند بازی کلش‌آف‌کلنز قابل عوض شدن نیست. البته در نسخه‌های جدید بازی پس از بالا رفتن سطح رادار بازی شما اسم حساب خود را انتخاب کنید و یک‌بار نیز می‌توانید آن را عوض کنید. برای دادن اسم همانطور که در بخش دیدگاه‌ها می‌بینید بسیار سوال شده،‌ شما یک اسم را دقیقا باید دو بار وارد نمایید.
۲- ویکتوری پوینت (Victory Point) یا امتیاز پیروزی شماست که در مراحل اول با نجات جزایر دیگر که در تصویرهای بعدی مشاهده خواهیم کرد بدست می‌آورید و در ‌سطح‌های بالا با آزاد کردن مکان‌های جدید در نقشه هم این امتیاز به دست می‌آید.
۳- سطح تجربه (Experience Level) که با بالا بردن سطح‌های ساختمان‌ها یا ساخت آنها بدست می‌آید و در سطوح بالا امکان بالا بردن سطح ساختمان‌هایی میسر می‌شود.
۴- پاداش‌هایی که برای انجام کارهای گفته شده داده می‌شود (Achievements) که یکی از راه‌های بدست آوردن الماس یا Diamond در بازی می‌باشد.
۵- نفرات برتر در بازی را نشان می‌دهد که در دو بخش جهانی و کشور نمایش می‌دهد.
۶- تنظیمات بازی که برای ذخیره‌سازی و موارد دیگر در تصاویر بعدی توضیح داده خواهد شد.
۷- پیام‌هایی که ممکن است سازنده در طول بازی به بازیکنان بدهد.
۸- منابع بازی که در سطح های بالای بازی منابع جدیدی افزوده می شود ولی در کل از طلا برای نیروها و سایر منابع برای بالا بردن و ساخت ساختمان‌ها استفاده می‌شود. همچنین از الماس (Diamond) فقط برای تسریع و بدست آوردن منابع می‌توان استفاده کرد و کاربرد دیگری ندارد. (کارگر اضافه هم می‌توانید در نسخه‌های جدید با الماس یا پول خریداری نمایید.)
۹- درختان جزیره که با بریدن آنها طلا را می‌گیرد و به شما چوب می‌دهد.
۱۰- ساختمان‌ها که در نوع نظامی و منابع وجود دارد.
۱۱- مجسمه‌هایی که در لول‌های بالا با درست کردن ساختمان مربوطه (Sculptor) با کریستال‌هایی که از نجات جزایر به دست می‌آید، یا در غواصی دریا و حمله به همرمن و دکتر ترور نیز به شما از این کریستال‌ها برای ساخت مجسمه و بالا بردن سطح آنها می‌دهد. همچنین مجسمه‌ها در سه نوع قدرت ساختمان‌های خودی، موارد قدرت در بخش نیروها و بخش نظامی و تولید بیشتر منابع وجود دارند. (در سوال ۸ در مورد این ساختمان بیشتر توضیح داده شده است)
۱۲- کشتی‌هایی (Landing Craft) که با بالا بردن سطح آنها تعداد جایگاه نیروی آنها افزایش می‌یابد و می‌توانید نیروهای بیشتری را سوار کنید.
۱۳- کشتی (Gunboat) مسئول هدایت، جان بخشی و کمک در همه نوع در حملات دارد و هرچه در سطح بالا باشد بیشتر می‌تواند کمک کند.
۱۴- منوی ساخت موارد که با زدن آن سه بخش مشاهده می‌کنید.
۱۵- کشتی‌های جزایری که شما نجات داده‌اید در هر ساعت برای شما آوردن می شود و در سطوح بالا تعداد و نوع این کشتی‌ها بیشتر می‌شود.
۱۶- زیردریایی که در لول‌های بالا بدست می‌آید و در رادار بالای ۷ در نقشه مکان‌هایی پدید می‌آید که با آن می‌توانید از این مکان‌ها منابع و جواهرات بدست آورید.
۱۷- منوی رفتن به حالت نقشه که در تصویر بعدی آن را توضیح می دهیم:

تصویر شماره ۲ – نمایش نقشه و توضیح موارد موجود در آن (برای دیدن در اندازه بزرگ روی تصویر کلیک نمایید)

تصویر بالا در اندازه بزرگ می باشد برای مشاهده آن روی تصویر کلیک کنید بعد توضیحات به همراه شماره زیر را مطالعه نمایید. باز هم دقت نمایید این عکس برای مراحل بالا می باشد و در مراحل اول تصویر نقشه با آنچه در بالا می بینید متفاوت می باشد.
۱- منوی حملات اخیر به شما.
۲- جزیره ای از نوع منابع که در دست شماست.
۳- جزیره یک بازیکن دیگر که می توانید به آن حمله کنید یا بعد 24 ساعت که حمله نکردید و سخت بود پس از گذشت یک روز با زدن Find New یک حریف جدید پیدا کنید.
۴- یک جزیره معمولی که در دست همرمن می باشد و شما بعد از بدست آوردن از آن منابع کمی بدست می‌آورید.
۵- جزیره همرمن بعد از اینکه شما آن را نابود کرده‌اید.
۶- جزیره منابع که هنوز بدست نیامده و در صورت حمله نکردن در 24 ساعت می توانید جزیره منابع دیگری را پیدا کنید.
۷- یک جزیره بعد از نجات از دست همرمن یا جزیره بازیکن حرف پیدا شده.
۸- یک صندوق که هر چند ساعت یک بار در نقشه ظاهر می شود و 2 الی 7 الماس در آن موجود می باشد.
۹- دهکده شما.
۱۰- یکی از دهکده های همر من که آموزش رفتن در لول های مختلف آن بصورت تصویری در ادامه متن آورده می شود.
۱۱- خانه‌هایی که از بین ابرها دیده می‌شود که بعد از باز کردن آن یا همرمن دیده می شود یا جزیره منابع. برای کاوش در ابرهای بیشتر و باز شدن آنها باید رادار موجود را آپگرید کنید.

این عکس هم نقشه بازی Boom Beach بصورت کامل می باشد. (برای مشاهده اینجا کلیک نمایید.) حال برسیم به سوالات متداول در بازی.

.

۱- چگونه مطمئن شویم که بازی Boom Beach ذخیره شده و بعدا می توان آن را بازیابی کرد؟

همانند بازی Clash of Clans در این بازی هم با اکانت Game Center یا Google در اندروید می توانید بازی را ذخیره کنید. برای این کار به تنظیمات بازی رفته (تصویر اول – گزینه 6) و روی Google+ Sign In کلیک نمایید تا بعد از ساین شدن توسط Google Play Service صفحه تنظیمات مانند این تصویر شود. حال با خیال راحت بازی کنید و مطمئن باشید بازی ذخیره شده.
توجه ۱: بعد از ذخیره بازی ایمیلی ارسال نمی‌شود و منتظر آن نمانید!
توجه ۲: در صورتی که بعد از کلیک روی دکمه ساین گوگل چیزی باز نشد GAPPS مربوط به رام خود را از گوگل پیدا کرده و نصب کنید یا اگر نمی دانید GAPPS چیست نرم افزارهای گوگل را از Aptiod و سایر بازارهای به روز Update کنید.

توجه ۳: دقت نمایید همانند بازی Clash of clans شما باید با SuperCellID نیز وارد بازی شوید و اگر آن را ندارید در همان منوی تنظیمات آن را بسازید.

.

۲- بهترین چیدمان برای چیدن نیروها در بازی Boom Beach چیست؟

همیشه HQ یا همان خانه اصلی (Headquarter) را در وسط مایل به انتهای جزیره بگذارید، چون در انتها تنها باشد نیروها از جلو دور زده و از پشت راحت حمله می‌کنند. و همچنین ساختمان‌ها را به هم کامل نچسبانید! در این صورت حرف می‌تواند با یک بمب که با Gunboat به طرف شما پرتاب می‌کند وسط چند ساختمان زده و از همه آنها Damage کم شود! اینکه همیشه مین ها را جایی بگذارید که بیشتر از آن مکان می‌بینید حمله می‌کنند.

.

۳- بهترین روش برای حمله در بازی Boom Beach چیست؟

برای حمله همیشه نیروهای خود را در Armory به بالاترین سطح ممکن داشته باشید و در کشتی‌ها هم با آپدیت مقدار نیروی زیادی را با خود به جنگ ببرید چون یک نیروی Rifleman هم یک نیرو هست! نوع نیرو هم بسته به سلیقه و نوع بازی شما دارد و از بازیکن و مرحله همرمن به مرحله دیگر متفاوت می‌باشد. ولی در نقشه ها به دو چیز توجه کنید، اگر HQ در گوشه گذاشته شده، با گوشه جایی که تیررس ساختمان های دفاعی حریف نیست رفته و آن را فقط بزنید و لازم به زدن خیلی از ساختمان ها نیست! با از بین رفتن HQ تمام ساختمان ها نابود می شوند. و مورد دوم این هست که ساختمان های به هم چسبیده را در الویت قرار بدهید تا با یک تیر دو یا چند نشان را باهم بزنید. در لول‌های اول از Mortar ها دوری کنید، در لول‌های وسط از آتشزاها و در لول های بالا از SuperMortar ها. بوم کنون (Boom Canon) ها هم اگر بالای لول دو باشند خطرناک محسوب می‌گردند.

.

۴- چگونه در بازی Boom Beach همزمان دو ساختمان را به دست کارگرها بدهیم و مانند بازی Clash Of Clans چند کارگر داشته باشیم؟

در این بازی متاسفانه افراد جزیره توانایی انجام یک کار را دارند و هرچه HQ شما در لول بالا باشد تعداد افراد زیاد شده و کمی زودتر به کارها می رسند. پس نمی توان کارگر دوم یا بعدی ها را مانند بازی کلش تهیه کرد. ولی در به‌روزرسانی‌های جدید بازی شما می‌توانید با پرداخت پول و الماس سرعت کارگران و تعداد آنها را افزایش دهید.

.

۵- چگونه می توان بازی Boom Beach را از iOS به اندروید آورد یا برعکس؟ و در کل چگونه می توان از یک ایمیل یا دستگاه بازی را به دستگاه یا ایمیل دیگر برد؟

همانند این سوال برای بازی Clash Of Clans گفته شده و می توانید مشاهده نمایید. (لینک) و به صورت ساده این هست که در دستگاه قدیمی وارد یک حساب SuperCellID شده و در گوشی جدید هم با آن وارد می‌شوید و در صورتی که بازی را شروع کرده باشید از شما می‌پرسد که بازی قبلی را Restore کند یا این جدید را ادامه می‌خواهید بدهید و بازی قدیمی را پاک نمایید؟ مراقب این سوال باشید تا بازی قدیمی خود را از دست ندهید.

.

۶- امکان هک Diamond در بازی Boom Beach وجود دارد؟

در بازی Boom Beach هم دقیقا همانند بازی Clash Of Clans ذخیره و اجرا از روی سرور بازی می‌باشد و نمی‌توان چیزی در آن هک کرد! تنها راه هک استفاده از ابزار XModGame می باشد که در آن صفحه روشن مانده و بازی به خواب نمی رود و در این حالت کسی به شما حمله نمی کند ولی همیشه باید صفحه دستگاه روشن بماند. این هک برای استفاده از BlueStacks خوب می باشد ولی در تبلت یا گوشی صفحه را خراب می کند. آموزش و لینک دانلود XModGame هم می توانید از اینجا دانلود و نصب کنید (لینک دانلود – نیازمند روت / جیلبریک) و بعد از اجرا روی بوم بیچ کلیک کرده و از زیر روی هک کلیک کنید تا بازی هک شود. بازی را از همان صفحه اجرا کرده و در سمت راست یک X مشاهده می کنید، آن را کلیک کرده و مورد را فعال کنید. دقت نمایید که این ابزار جدیدا از همه مارکت‌ها پاک شده و در صورت نصب بر روی گوشی امنیت گوگل آن را به خاطر خطرناک بودن پاک می‌کند. پس در صورتی که توانستید آن را بدست بیاورید اصلا اجرا نکنید.

.

۷- همرمن (Hammerman) ها را چگونه شکست بدهیم؟

همانطور که گفتیم اصلی ترین دشمن بازی Boom Beach همرمن نام دارد که در چند سطح مختلف در نقشه ظاهر می شود. مانند شماره 10 در تصویر دوم. کمی شکست دادن همرمن سخت می باشد ولی از لینک های زیر می توانید بصورت آموزش تصویری آنها را شکست دهید:

Hammerman level 10Hammerman level 20Hammerman level 25Hammerman level 35Hammerman level 40

(تصاویر از سایت 2p.com گرفته شده است)

البته در به‌روزرسانی جدید بازی هر همرمن با قبلی فرق می‌کند و همرمن‌ها همان بازیکنان بازی در لول‌های کم به بالا به شما آورده می‌شوند.

.

۸- هدف از ساختمان مجسمه ساز (Sculptor) چیست و به چه کاری می آید؟

در بازی Boom Beach این ساختمان از چهار بخش تشکیل شده است، بخش اول که کریستال‌های آن سبز است “زندگانی / Life” نام دارد و با ساختن آن تولیدات با درصدهایی که به سه درجه از مجسمه‌های هر بخش مربوط می‌باشد برای یکی از ساختمان های تولید کننده افزایش می یابد. بخش دوم مربوط به کریستال‌های آبی می‌باشد “انجماد / Ice” نام دارد که با ساختن مجسمه های آن قدرت دفاعی ساختمان‌ها یا افراد بالا می‌رود. بخش سوم “ماگما / Magma” که ساختن مجسمه های آن نیروی افراد را زیاد می کند و مجسمه آخر “تاریکی / Dark” نام دارد که نیروهای ویژه ای را افزایش می دهد، مانند افزایش درصدی منابع بدست آمده از نجات جزایر اطراف و همانند اینها.
کریستال های لازم خود به سه نوع کوچک (Fragment)، متوسط (Shard) و بزرگ (Crystal) هم تقسیم می شوند که با “اصلاح کردن / Reclaim” یک مجسمه کوچک (Idol) با 7 کریستال کوچک ساخته می شود یک کریستال متوسط (Shard) برای ساخت مجسمه متوسط (Guardian) دست پیدا خواهید کرد. و همانند این برای 7 مجسمه Guardian که اصلاح آن یک کریستال بزرگ برای ساخت مجسمه Masterpiece را تولید می کند.

.

۹- ویژگی جدید Task Force چیست؟

در این در بازی Boom Beach همانند ویژگی Clan در بازی Clash of clans با دوستان دور هم می‌توانید جمع شوید و در جنگ‌هایی که گذاشته می‌شود با توجه به Intel بدست آمده توسط افراد تسک‌فورس(گروه) مراحل جدیدی باز می‌شود که برای کل تسک‌فورس نشان به‌همراه دارد و این نشان برتی گروه‌ها در بین هم را نشان می‌دهد. هیچ منابعی بعنوان Loot و جایزه ندارد و فعلا چیزی برای بازی‌کنان بابت این جنگ‌ها افزوده نمی‌شود که این مورد در نسخه‌های جدید برطرف شده و جایزه‌ای برای شرکت‌کنندگان و اعضای تسک‌فورس در نظر گرفته شده است و فعلا امکان ارسال نیروی کمکی و منابع و … هم نیست که به گفته سازندگان در نسخه‌های بعدی احتمال افزوده شدن این مورد نیست هست.

.

۱۰- اینتل (Intel) چیست و به چه کاری می‌آید؟

یک نقشه آبی که در برخی حملات به دست آمده و از آن برای راه‌اندازی جنگ گروهی (Task force war) به کار می‌آید.

.

۱۱- هامرمن (Hammerman) هم حمله می‌کند؟ کِی؟

در آپدیت‌های جدید بازی Boom Beach بله حمله می‌کند و هر سری با یک سختی این حمله صورت می‌گیرد که در صورت دفاع موفق ابزار ساخت سلاح‌های قوی را می‌دهد و در صورت باخت فقط پول اول بازی را از دست می‌دهید و این آمدن همرمن قاعده‌ای ندارن ممکن است ماهی یکی دو بار یا حتی هفته‌ای یکبار هم در نقشه ظاهر گردد.

.

۱۲- ساختمان Weapon Lab چیست و سلاح های تولید شده در آن دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشند؟

سه نوع ابزار دیگر هم در برخی حملات برای شما ممکن است به دست بیاید که با آنها ساختمان های دفاعی پیشرفته (Prototype Defenses) می‌توانید بسازید که هر کدام یک ویژگی‌هایی را دارا می‌باشند. در کل این ابزار دفاعی برای مدت محدودی برای شما کار می‌کنند و پس از آن باید دوباره ساخته شوند، در تصویر زیر این ساختمان‌ها را مشاهده می‌کنید:

BB_PT

۱- لیزر بیم: با این سلاح، شما یک خط از دشمن را همانند لیزر می‌توانید نابود کنید.
۲- شوک بلستر: این اسلحه به صورت رگباری بوده و با خوردن به دشمن هم سرعت آنها را کم می‌کند و هم جان آنها کم می‌شود.
۳- دوم کنن: به یک هدف می‌خورد ولی همانند یک توپ جان بیشتری را می‌گیرد.
۴- دمیج آمپلیفایر: با این اسلحه تا شعاع یک ساختمان از هر طرف اسلحه قدرت ساختمان‌های دفاعی بیشتر می‌شود.
۵- شیلد جنیریتور: این اسلحه هم قدرت دفاعی HQ را بالا می‌برد.

البته در به‌روزرسانی جدید بازی Boom Beach موارد جدیدی به این ابزارها مانند Grabber و … اضافه شده است.

.

۱۳- همه چیز در مورد Hero Hunt: 

این نیرو وقتی که شما در حال نبرد هستید به شما کمک می‌کند و با Upgrade آن می‌تواند بسیار نیرومند باشد. اولین Hero یعنی Sergeant Brick در HQ 4 که شما بتوانید خانه Hero ها را باز کنید فعال می‌شود و Hero بعدی نیز وقتی که رادار ۱۵ داشتید و توانستید Col. Gearheart’s Warfactory را شکست بدهید فعال می‌شود و هر کدام از این Hero ها سه نوع قابلیت دارند که به شرح زیر است:

همه چیز در مورد بازی Boom Beach به همراه آموزش و سوالات آن

نیروی قهرمان Sgt. Brick: یک سرباز عادی که هم خودش اسلحه دارد و هم سه نیروی زیر با آن کمک می‌کنند:

  • Cluster Grenade: با این توانایی شما با ۳ انرژی می‌توانید تیر نارنجک دار پرتاب کنید.
  • Iron Will: دمیج (Damage) نیروهای کناری را به درصد خاص و به مدت خاص افزایش می‌دهد.
  • Battle Orders: هم دمیج و هم سرعت نیرهای کناری خود را به مدت محدود و درصد محدود زیاد می‌کند.

نیروی قهرمان Dr. Kaven: دکتر بومی که در کمک به احیای جان نیروها کمک‌های زیر را دارد:

  • Crystal Critters: ربات‌های کوچکی که به نیروهای شما Heal یا جان می‌دهند.
  • Ice Shields: یک سپر یخی بر روی نیروها اینجاد می‌کند.
  • Second Wind: نیروهای افتاده را برای مدت محدودی زنده می‌کند (با دمیج و جان کمتر)

نیروی قهرمان Cpt. Everspark: یک ربات‌ساز و کاپیتان که نیروهای خاص زیر را دارد:

  • Critter Swarm: رباتهای کوچکی به تعداد محدود (برای اولین سطح ۸ عدد) از خود آزاد می‌کند.
  • Explosive Charges: دینامیت با قدرتهایی که می‌توان با Upgrade بالا برد را پرتاب می‌کند.
  • Universal Remote: ساختمان‌های نزدیک را هک کرده و آنها را علیه خودشان استفاده می‌کند.

توجه: در دیدگاه‌ها سوال شده بود این قهرمان چگونه آزاد می‌شود؟ برای پاسخ باید گفت که شما باید ابتدا در عملیات War Factory خود Colonel Gearheart را در سطح ۴۵ یکبار شکست دهید تا این قهرمان باز شود. مقر این قهرمان در نقشه بالا و سمت راست در گوشه هست و باید سطح رادار شما هم بالا باشد تا بتوانید آن را ببنید. (آموزش شکست و مبارزه‌ی آن نیز در گوگل موجود هست)

نیروی قهرمان Pvt. Bullit: یک قهرمان نیرومند که جان زیادی دارد و کمک‌های زیر را دارد:

  • Taunt: با صدای خود ساختمان‌های دفاعی دشمن برای مدت محدودی ضعیف می‌شوند.
  • Energy Drink: یک نیروزا می‌خورد و سرعت و انرژی قهرمان چند برابر می‌شود.
  • Shock Knuckles: یک مشت شک دار به ساختمان روبرو می‌زند که هم خود و هم پشتش تا چند لحظه تکان نمی‌خورند.

.

۱۴ – محیط جدید SEASON چیست؟

در این بخش که فصل بازی نام دارد شما یک کشتی بزرگ در دریا را دارید که نیروها و ساختمان‌های آن از بازی اصلی بوده ولی محدودیت‌هایی دارند که شما بایستی یک راه برای به‌روزرسانی ساختمان‌ها و اضافه کردن آن‌ها بیابید و ادامه دهید. دقت نمایید که شما زمان محدودی دارید (معمولا 20 الی 25 روز) و در صورتی که به سطح‌های بالا برسید به شما مجسمه (بدون اثر خاص) می‌دهد و منابع زیادی هم جایزه می‌دهد و در فصل بعدی نصف سطح جاری شما نیز به شما داده می‌شود.

.

۱۵- چگونه از غارت منابع در حمله دشمنان جلوگیری کنیم؟

شما حتی بهترین ساختمان‌های دفاعی و بالاترین درصدهای مجسمه‌ها را نیز داشته باشید، شاید کمتر مورد حمله‌ی دشمن قرار بگیرید ولی باز هم نیروهای قوی‌تر از شما پیدا می‌شوند که منابع شما را به غارت خواهند برد! برای جلوگیری از غارت بیشتر شما باید ساختمان Vault یا همان خزانه‌ی خود را ساخته و سطح آن را بالا ببرید. برای مثال اگر سطح Vault شما 5 باشد، یکی به شما حمله کرده و همه ساختمان‌های شما را تخریب کند، برای شما ۱۸ هزار طلا و ۱۳ هزار چوب باقی می‌ماند. برای در امان ماندن سنگ و آهن به ترتیب خزانه‌ی شما باید سطح ۶ و ۹ به بالا باشد. همچنین حداکثر سطح این ساختمان ۲۰ بوده که در آخرین سطح خود ۸۰۰هزار طلا، ۴۵۰ هزار از منابع دیگر در امان می‌مانند. همچنین در سطح ۱ حدود ۲۵٪ از منابع نیز ممکن است برای شما پس از حمله بماند که در سطح ۲۰ این درصد به ۸۸٪ افزایش می‌یابد.

.

۱۶ – پس از سطح دو برای رادار، برای حساب نام می‌خواهد و خطا می‌دهد

همانطور که مطالعه می‌کنید در خطا اعلام می‌کند که دو بار از شما یک نام برای دهکده می‌خواهد و شما باید دو اسم را دقیقا یک چیز بنویسید و خطا در این مورد هست که شما این دو نام را یکی وارد نکردید!

.

۱۷- ساختمان Vault برای چه منظوری استفاده می‌شود؟

در بازی Boom Beach از ساختمان Vault برای محافظت از منابع در هنگام حمله‌ی دشمن استفاده می‌شود به این صورت که در اولین آپدیت خود می‌تواند از ۲۵ درصد و حداکثر ۳۰۰۰ از هر کدام از منابع شما را حفظ نماید و در آپدیت ۵ خود این عدد به ۴۴ درصد و حداکثر ۱۸۰۰۰ رسیده و از آپدیت ۶ می‌تواند از سنگ و از آپدیت ۹ از آهن نیز محافظت نماید.

در آخرین آپدیت ساختمان که ۲۰ می‌باشد می‌تواند از ۸۸ درصد منابع موجود در هر ۴ مورد و حداکثر تا مقدار ۸۰۰ هزار نیز در خود نگهداری نماید.

.

همه چیز در مورد بازی Boom Beach به همراه آموزش و سوالات آن

تاریخ اولین انتشار: سال ۱۳۹۲

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: مرداد ۱۴۰۱

.

سایر سوالات را شما بپرسید.

این مطلب و آموزش همانند آموزش بازی Clash Of Clans برای اولین بار در سایت های فارسی توسط دانش کامپیوتری نوشته شده و در صورت استفاده حتما باید نام نویسنده و لینک به منبع در دانش کامپیوتری ذکر شود.

نوشته‌های مرتبط

901 دیدگاه برای “همه چیز در مورد بازی Boom Beach به همراه آموزش و سوالات آن”

  1. فرهاد

    درود داداش میگم اون کله خورشید گوشهای نقشه چی هستن که باز نمیشن چطوری باید باز بشن تو ابرها منظورم tribe هست

    1. سلام. اونها قبیله‌های بزرگی هستن که با آزاد کردن اون‌ها بهتون منابع و موارد مشابه رو هر روز می‌دن…

      1. رامین

        سلام ببخشید من چند ساله کلش بازی میکنم چند مدت هست که سوپر سل نمیزاره اکانت نصب کنم چجوری میشه وصلش کرد

        1. سلام. نمی‌ذاره یعنی خطا می‌ده؟ خطا چی هست؟ توی سایت خودش می‌تونید با آی دی خودتون وارد بشید؟

  2. علی

    سلام چجوری میشه باند های بازیو بگیرم ?! ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام. به انگلیسی توی گوگل بگردید من باند ندیدم!

  3. bita

    سلام.
    توی مشخصات vault نوشته ک چقد از منابعو نگه میداره؟

    1. سلام. منابع در Storageهای هر کدوم ذخیره می‌شه و در سوال ۱۵ قبلا در مورد این ساختمان حرف شده شده بود که در سوال ۱۷ به صورت بیشتر توضیح داده شد.

  4. Hamed

    سلام چه اسمی باید تو بازی برای خودمون بذاریم من هر اسمی میگه یا کوتاهه و مطاقبت نداره ؟!

    1. سلام. یک اسم رو دوبار باید وارد کنید و بیش از ۳ کاراکتر باید باشه.

  5. محمد

    سلام . چطور میشه اکانتی که توی گوگل سیو بوده رو برگردوند یه سال بازی نکردم دو روزه نصبش کردم به جیمیلم وصل نمیشه که اکانتم رو برگردونم یه حساب توی SuperCell‌ باز کردم با همون جیمیل اما بازم نشد . یعنی دیگه هیچ راهی نداره؟

    1. سلام. چرا توی بازی Google Connect هست اون رو بزنید با حساب گوگل میاره! ولی توی پلن هست که این رو برداره و باید آی دی سوپرسل داشته باشید.

  6. بردیا

    آقای مهرداد چرا پاسخ بنده را نمیدهید؟
    چطور میشود زبان رو فارسی کرد

    1. دوست عزیز من ۲۴ ساعت که آنلاین نیستم! یکم فرصت بدید همه دیدگاه‌ها پاسخ داده می‌شن

      1. بردیا

        ممنون

  7. بردیا

    چجوری میشه زبان را فارسی کرد؟

    1. سلام. متاسفانه این بازی زبان فارسی نداره…

  8. سعید

    سلام
    کریستال به چه دردی می خوره ؟
    منظور raw crystal mine هست ؟ که باید با استفاده از جابجایی منابع ت به دستشون بیاری ؟

    1. سلام. بعد از فتح هر بخش از نقشه و به خدمت در آوردن آدم های اون با کریستال خام براتون هر بخش یه کاری رو انجام میدن که هر ۱۵ روز این قدرت ها و موارد عوض میشه.

پیام بگذارید