دسترسی به تمامی فایل های چندرسانه‌ای مانند تصاویر یک سایت

برای دسترسی به تمامی فایل های چندرسانه‌ای مانند تصاویر یک سایت که مخصوصا برخی وبلاگ‌ها یا وب‌سایت‌ها راست کلیک خود را برای ذخیره نکردن عکس یا فایل های فلش و همانند اینها می‌بندند و یا به‌طوری وب‌سایت مورد نظر را برنامه نویسی می کنند که نمی توان اصلا روی نقطه دلخواه عملیات مورد نیاز را برای بدست آوردن فایل مورد نظر انجام داد. برای همین کار راهکارهایی که ممکن هست را در ادامه‌ی همین مطلب برای شما آورده‌ام.

روش اول) یکی از بهترین و ساده ترین راه ها در مرورگرهای موزیلا استفاده از Page info می باشد. اگر بخواهیم در مورد Page info بیشتر توضیح دهیم می توان گفت همه اطلاعات صفحه از صفحه ای که در آن هستید نمایش داده می شود از عنوان گرفته تا همه اطلاعات نظیر فایل های Media

برای رفتن به این بخش کافی هست در سایت مورد نظر بر روی آیکن کره زمین در کنار آدرس کنید کنید :

دسترسی به تمامی فایل های چندرسانه‌ای مانند تصاویر یک سایت
دسترسی به تمامی فایل های چندرسانه‌ای مانند تصاویر یک سایت

پس از کلیک بر روی آن روی دکمه Show more information کلیک کنید تا صفحه مورد نظر باز شود و همه اطلاعات را می توانید مشاهده کنید ؛ در بخش Media هم تمامی فایل های تصویری و صوتی در صفحه موجود می باشد.

روش دوم ) این روش برای افرادی مناسب است که از وب نویسی و کدهای HTML و Java Script اطلاعاتی دارند. برای این کار کافیست افزونه FireBug یا مانند این را نصب کنید و یا با زدن Ctrl + U کد های صفحه را می توانید مشاهده کنید و آدرس فایل ها را ببینید.

روش سوم ) روش آخر هم استفاده از ویژگی ذخیره کردن کل وب سایت می باشد حال با Save page as ساده یا استفاده از نرم افزارهای ذخیره تمامی یک وبسایت بصورت آفلاین می باشد که چند مورد آن در اینترنت با نام های مشابه موجود هست که می توانید دانلود کنید.

دسترسی به تمامی فایل های چندرسانه‌ای مانند تصاویر یک سایت

این مطلب توسط دانش کامپیوتری تهیه شده است و در صورت کپی برداری از این مطلب و ترفند شرایط انسانی و عقلانی حکم می کند که منبع آن را نام ببریم! حال در برخی ها این دو شرط موجود نیست هیچ!! (قسمت آخر حرفم به وبلاگ ها و بسایت هایی هست که مطالب اینجا رو کپی می کنند و وقتی اعتراض می کنم جوابی ندارند و نظر من رو هم حذف می کنند و دیگه نظرات من رو هم تایید نمی کنند!!)

نوشته‌های مرتبط

6 دیدگاه برای “دسترسی به تمامی فایل های چندرسانه‌ای مانند تصاویر یک سایت”

  1. ح.ت ! بگو بذار ما هم یاد بگیریم ، جای دوری نمیره .

    1. HT به من نمی گه به تو بگه؟ :دی

  2. HT

    نکته خوباش رو شما گفتین 🙂
    شوخی بود دادا 😉

    1. با خود فایر فاکس و بدون افزونه همی می شه ولی فایر باگ یه چیز دیگست :دی

  3. HT

    چه جالب، مورد اول رو نمیدونستم 🙂
    البته روش های دیگه ای هم هست 🙂

    موفق باشید

    1. سلام. صبح رنگت دیدنی بود :دی

      روش دیگه چیه؟! بگو ببینم شاید بلد نباشم :]

پیام بگذارید