بدست آوردن پسوردهای ذخیره شده در مرورگر Chrome

در مواقعی لازم می شود که رمزی را که روی مرورگر زده‌ایم و مدت ها از آن گذشته و فراموش کرده ایم را بدانیم و برای اینکار برای مرورگرهای موزیلا و IE ما سری نرم افزارهای NirSoft بخش Password Tools را پیشنهاد می کنیم. برای دیدن این نرم افزار ها اینجا کلیک کنید ، ولی برای دیدن این کار بدون نرم افزار در مرورگر Chrome به ادامه همین مطلب بروید.

به صفحه ای که می خواهید رمز آن را بدانید و بصورت * است بروید و روی باکس رمز راست کلیک کرده و Inspect Element را انتخاب کنید تا صفحه ای مانند زیر باز شود :

Incept Element در مرورگر Chrome
Inspect Element در مرورگر Chrome

حال برای مثال من در GMail این کار را انجام داده ام در پایین نام و id باکس پسورد را به شما نشان می دهد که Passwd نام دارد (تصویر فوق) ، کافی هست یک کد جاوا اسکریپت را اجرا کنیم تا محتویات آن id و نام را نشان دهد! برای این کار از کد زیر استفاده کنید و آن را در آدرس بار مرورگر کپی و اینتر بزنید »

Javascript:alert(document.getElementById('Passwd').value);

دقت کنید که نمی توانید در اکثر اوقات همین کد بالایی را کپی و Paste کنید! ولی شما کافی هست از alert تا ; را کپی کنید و در آدرس مرورگر عبارت Javascript دو نقطه را تایپ کرده و بعد Paste کنید و اینتر بزنید! پسورد شما نمایان شد!
همچنین این برای جایی بود که id آن Passwd بود! حال در سایت های دیگر در کد بالا Passwd را با نام یا id آن باکس رمز عوض کنید.

مرورگر Chrome

توجه: در نسخه جدید کروم این قابلیت برداشته شده است ولی در Mozilla همچنان می توان از این روش به شیوه مشابه استفاده کرد.

نوشته‌های مرتبط

4 دیدگاه برای “بدست آوردن پسوردهای ذخیره شده در مرورگر Chrome”

  1. hamid

    اجرا نميشه!!!!

    1. جان! اجرا نشد؟! 😐
      چیزی برای اجرا کردن نبود! همه کارها را باید دستی انجام بدید!

      1. Hamid

        منظورم این بود که دستور جاوا اسکریپت رو وارد کردم ولی pass نمایش داده نشد

        1. بله چک کردم در نسخه جدید این رو بستن! 😐

پیام بگذارید