آموزش دریافت Stories در Instagram در کامپیوتر و یا موبایل

آموزش دریافت Stories در Instagram در کامپیوتر و یا موبایل. اگر چه اینستاگرام مدتها پیش، ویژگی‌های «داستان ها» یا «Stories» منتشر کرده بود، ولی در آنها هیچ گزینه‌ای تا به امروز برای دانلود اضافه نکرده است. همانند چیزی که در تصاویر و ویدیوهای آن شاهد هستیم که دانلود امکان پذیر نیست و بایستی برای دانلود از اینستاگرام به روش‌هایی که قبلا گفتیم عمل نمایید.

آموزش دریافت Stories در Instagram در کامپیوتر و یا موبایل

اما اگر میخواهید داستانهای اینستاگرام را در ویندوز یا تلفن همراه خود Download و دریافت نمایید و آنها را ذخیره کنید. در اینجا سه ابزار مختلف وجود دارد که به شما این امکان را بدون نیاز به نصب یا استفاده از برنامه‌ی خاص دیگری را می‌دهد.

این سه روش چون به صورت سایت هستند بر روی موبایل نیز قابل مشاهده می‌باشند. این را به یاد داشته باشید که داستان‌ها در Instagram بعد از 24 ساعت پس از انتشار آن، حذف می‌شوند.

۱) سایت StoreIG:

در این ابزار که در سایت رسمی آن قابل مشاهده هست نام کاربری شخص را وارد می‌نمایید و آخرین Stories کاربر قابل دانلود برای شما هستند. در هنگام نوشتن این مطلب (۲۱ بهمن ۹۶ و ساعت ۵ عصر) این سرویس به صورت موقت غیرفعال شده ولی قبلا کار می‌کرده و امیدواریم در آینده نیز کار کند.

۲)‌ سایت Weinstag:

این سایت نیز همانند سایت قبلی برای دانلود استوری‌های اینستاگرام قابل استفاده است ولی در کنار آن شما می‌توانید از ابزارهای دانلود تصاویر و ویدیوهای آن نیز استفاده نمایید. برای مشاهده این سایت اینجا کلیک نمایید.

۳) سایت Zasasa:

در این سایت که با دو سایت قبلی کمی تفاوت دارد، شما بایستی لینک پروفایل کسی که استوری دارد را وارد نمایید تا ویدیو و تصویر داخل آن را برای دانلود شما فراهم آورد. برای ورود به این سایت به این لینک مراجعه نمایید.

در ادامه‌ی آموزش دریافت Stories در Instagram در کامپیوتر و یا موبایل، یک روش دیگر نیز وجود دارد که در آن شما افزونه‌ای را برای مرورگر خود باید دانلود و نصب نمایید و سپس صفحه‌های ایستاگرامی را اگر با کامپیوتر باز نمایید در تصاویر و ویدیوهای آن و حتی Storyهای داخل آن دکمه دانلود وجود دارد. این لینک یکی از بهترین افزونه‌های موجود برای کروم هست که در سایر مرورگرها نیز به بخش Extension آن بروید و عبارت Download instagram stories را بگردید افزونه‌های دیگری را برای شما معرفی می‌نماید.

در صورت استفاده و کپی حتما نام دانش کامپیوتری را ذکر نمایید.

نوشته‌های مرتبط

پیام بگذارید