نرم افزار Add This To Run برای اضافه کردن دستور به Run

نرم‌افزار Add This To Run در ویندوز با حجم کم و بدون نیاز به نصب. برای افزودن دستورات جدید و دلخواه به منوی اجرا یا Run به دنبال ترفندها و نرم‌افزارهایی بودم که نرم‌افزارهایی را دریافت کردم ولی هرکدام موردی داشت که تصمیم گرفتم خودم دست به کار شده و نرم‌افزاری را طراحی کنم که کاستی‌های سایر نرم‌افزارها را در خود نداشته باشد. برای مشاهده متن آموزش و دریافت نرم‌افزار به ادامه‌ی همین مطلب مراجعه کنید.

مواردی که باید در این نرم‌افزار رعایت کنید در ابتدا اجرا با مجوز ادمین می‌باشد. راست کلیک و انتخاب Run as administrator مورد بعدی مواظب بودن به عملیات ویرایش و حذف می باشد!‌ در صورتی که موردی را به اشتباه و بخصوص سیستمی پاک شود چیزی قابل برگشت نمی‌باشد!

.

تصویری از محیط نرم‌افزار Add This To Run:

Add This To Run

.

برای استفاده از این نرم افزار می توانید با دکمه Choose نرم افزار / بازی و یا هرچیزی حتی یک آهنگ یا تصویر را انتخاب کنید و دستوری برای آن انتخاب کنید و در آخر دکمه Add را بزنید! خواهید دید که دستور به لیست دستورهای موجود سمت چپ اضافه شده است! حتی می توانید با انتخاب آن مسیر آن را عوض کنید و یا آن را با دکمه Run command تست کنید! برای ویرایش دستور باید دستور قدیمی را پاک کنید و دستور جدیدی را اضافه کنید.

اگر به باگ یا موردی مواجه شدید اطلاع بدهید تا رفع گردد و حتی نظری برای بهبود سازی یا امکانات بیشتر نیز دارید بیان کنید تا در صورت امکان اضافه شود.

توجه »

این نرم افزار برپایه دات نت 4 نوشته شده است. (لینک به تمامی دات نت ها)

در کار با نرم افزار دقت لازم را داشته باشید! از دکمه ویرایش و حذف به دقت استفاده کنید تا خرابی به بار نیاید. توصیه می شود قبل از هر کاری از رجیستری خود از فایل یک بک آپ تهیه نمایید.

.

دانلود نرم افزار

Download version 1.0

تغییرات »

1393-5-5 : نسخه اولیه نرم افزار

نوشته‌های مرتبط

2 دیدگاه برای “نرم افزار Add This To Run برای اضافه کردن دستور به Run”

  1. حمید رضا

    مثل همیشه عالی…

    خسته نباشی مهرداد جان

    1. خواهش می‌کنم. موفق باشید…

پیام بگذارید