نرم‌افزار aLive WebPage Founder برای پیدا کننده سایت‌های زنده!

aLive WebPage Founder یک نرم‌افزار رایگان و کم حجم برای پیدا کردن سایت‌های زنده می‌باشد. امروزه اکثر وب‌سایت‌های دانلود آهنگ و فیلم و مشابه اینها به دلایلی مسدود یا بسته می‌شوند و برای از دست ندادن کاربران خود به انتهای نام خود شماره جدید اضافه می کنند، مثلا webpage.com در صورت مسدود شدن webpage1.com و به همین صورت تا n عدد ادامه می‌یابد.

در صورتی که چنین سایت‌هایی را دنبال می‌کنید و با زدن آدرس‌های قدیمی با صفحه مسدود شدن آن مواجه می‌شوید، ما نرم‌افزار ساده و رایگان aLive WebPage Founder را معرفی می‌کنیم که ساخته‌ی سایت دانش کامپیوتری هست.

aLive WebPage Founder

aLive WebPage Founder

این نرم‌افزار در مقایسه با موارد مشابه که با قیمت های 10 الی 15 هزار تومان فروخته می‌شود کاملا رایگان بوده و مختص یک آدرس خاص نمی‌باشد برای همه آدرس‌ها کاربرد دارد. و دیده شده به دلیل وجود تبلیغات در نرم‌افزارهایی که برای پیدا کردن آدرس خاص استفاده می‌شود، آنتی‌ویروس‌ها اجازه‌ی ‌کار به نرم‌افزار ها را نمی‌دهند، ولی نرم‌افزاری که ما طراحی کرده‌ایم، به دور از هرگونه آلودگی نرم‌افزاری و کاملا پاک است.

از ویژگی‌های مهم این نرم‌افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– کاملا رایگان
– دارای محیطی روان و ساده
– کم حجم بودن و بدون نیاز به نصب

فقط توجه داشته باشید، برای استفاده ابتدا به اینترنت وصل باشید، سپس از هرچه برای دور زدن اینترنت استفاده می‌کنید مانند وی‌پی‌ان‌ها و موارد مشابه خارج شوید، چون بودن آنها مانع درست نشان دادن وب‌سایت اصلی می‌شود؛ سپس نرم‌افزار را اجرا نمایید.

همچنین دقت نمایید که این نرم‌افزار نیازمند نصب بودن نسخه‌ی دوم .Net Framework است که در صورت نیاز می‌توانید از اینجا همه‌ی نسخه‌های دات‌نت فریم‌ورک‌ها را دانلود نمایید.

در نرم‌افزار همانگونه که مثالی زده‌ایم می‌توانید ابتدا نام ثابت وب‌سایت را وارد کرده و سپس محدوده شماره برای چک کردن مانند 1 الی 20 را بدهید و نوع دامنه را نیز در انتها مشخص نمایید. مانند .com یا .org و مانند اینها. در آخر بر روی دکمه Check it! کلیک کرده و کمی منتظر بمانید تا نرم‌افزار به آدرسها وصل شود.

جریان کار را در پایین بصورت نوار پیشرفت هم می‌توانید مشاهده کنید. در اتمام کار لیست خروجی را مشاهده می‌کنید که ابتدا حالت آدرس و بعد نام آن آدرس نوشته شده و در انتها هم بر روی آخرین آدرس سالم می ماند، شما می توانید با دابل کلیک بر روی آخرین آدرس سالم یا کلیک بر روی دکمه انتهایی به آن آدرس مراجعه نمایید.

توجه: در برخی موارد به دلیل خرید دامنه های بعدی و یا مشکلات آدرس های مشهور همیشه آدرس آخری آدرس صحیح نیست! چند آدرس صحیح آخری را تست فرمایید.
همچنین در صورتی که فقط یک آدرس جواب داد و سراغ آدرس‌های بعدی نرفت، آدرس اولی را تغییر دهید.

.

لینک دانلود به دلیل دانلود کم حذف شده است

در صورتی که درخواست این نرم‌افزار را داشتید در بخش تماس با ما مطرح نمایید تا برای شما ارسال گردد.

.

نوشته‌های مرتبط

3 دیدگاه برای “نرم‌افزار aLive WebPage Founder برای پیدا کننده سایت‌های زنده!”

  1. سلام ؛ لینک رو گذاشته بودم و 9 تایی هم دانلود شده بود! 😐
    نرم افزارهایی که می نویسیم تحت لیسانس GNU هستن! یعنی همه می تونن کپی کنن و همه جا و به هر هدفی استفاده کنند! ولی حق دست بردن به کدهاش و تغییر بدون مجوزش رو ندارن. من هم چون روی کدها زحمت می کشم نمی تونم همینطوری بذارمش… ولی اگه دوست داشتید من می تونم توی برنامه نویسی هرجا که شد کمک کنم.

    1. سعید

      اوکی حرفی نیست ، صاحب اختیارید
      پس من با اجازتون از همین ایده استفاده میکنم. البته با UI بهتر و سریعتر :دی
      مشکلاتی که من دیدم
      وقتی فیلدا خالی هستن رو دکمه ها کلیک میکنیم چیزی براشون تعریف نکردید
      موقع جستوجو هم خیلی لگ داشت، نات رسپوندینگ هم داد !!!
      ولی مصرف پایینش قابل تحسینه
      اگه مشکلی داشتم مزاحمتون میشم
      موفق باشید

      1. اول تعریف کرده بودم خطا بده بعد دیدم خطا رو باید اوکی کنه و … اون رو پاک کردم و کار بی کاری رو گذاشتم!
        اون لگ جست جو از اینترنت می شه و از اون سایتی که می خوایید ببینیدش! چون من تعریف کردم وقتی به سایتی با آدرس خاص رفت و پینگش از حد معمول بالا بود و یا اصلا بسته بود بی خیالش بشه و Fail کنه… نات ریسپاندیگ رو به چه سایتی داد؟ اگه می شه بدید تا چک کنم.
        توی UI هم این امتحانات تموم بشه نسخه بعدی رو با امکانات جدید تر و بهترش رو می دم.
        در مورد مصرفش هم در حد چند بایت و بیت هست فقط 🙂

پیام بگذارید