نرم افزار Fb PPV برای مشاهده عکس کوچک پروفایل فیس بوک در اندازه اصلی

فیسبوک

مطلب سازنده نرم افزار Fb PPV: نسخه 3.2.1 به‌روزرسانی گردید. از مهرماه سال 1392 این نرم افزار دیگر کارایی قبل را نداشت که در آذرماه 1392 الگوریتم آن عوض شده و الان می توانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید.

در فیس‌بوک می توان عکسی را به صورت خصوصی (Private) تعریف کرد که در این صورت دسترسی به آن ناممکن می شود! یعنی وقتی در پروفایل شخص هستیم بر روی عکس پروفایل او برویم لینکی برای دیدن بصورت سایز بزرگ و اصلی وجود ندارد! ولی از آنجایی که هیچ چیز در دنیای کامپیوتر با دانش کامپیوتری ناممکن نیست، نرم افزار Facebook Profile Picture Viewer را برای مشاهده آن طراحی کردم. در نسخه دوم دیگر محدودیت وجود ندارد و می توانید تا هر مدت از آن استفاده کنید.

توجه: از این نرم‌افزار تنها برای Profile Photo می‌توانید استفاده نمایید ولی برای تمامی عکس‌های فیس‌بوک مانند Cover و Timeline Photo باید از نرم‌افزار زیر استفاده نمایید:
Facebook Original Photo Finder

برای دانلود و مشاهده تصویری از محیط نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

آموزش و نکات به همراه نرم افزار ارائه شده است که می توانید از دکمه How to get photo link آن را ببینید. برای مطمئن شدن از دسترسی به فیس‌بوک از دکمه Test Access to Fb استفاده کنید.

همچنین نرم‌افزار تا نسخه‌ی دوم بر پایه .NET شماره چهار نوشته شده بود که از نسخه 3 به بعد با شماره 2 دات نت نوشته شده است که می توانید از لینک “تمامی نسخه های دات نت” آن را دریافت و نصب کنید. (در صورت عدم وجود آن)

توجه:

– در برخی پروفایل ها اگر هنوز عکس کوچک می باشد دو دلیل کمیاب می باشد! یکی باگ موجود در فیس‌بوک و دومی آپلود عکس بصورت کوچک توسط فرد است.

شرایط کلی استفاده از نرم‌افزارهای ساخت اینجانب:

با توجه به رسیدن تعداد نرم افزارهای ساخته شده توسط من و ارائه شده در این سایت به بیش از ۲۰ عدد رسیده است و در طول این دو سال فعالیت من در بخش دانش کامپیوتری به تجاربی مبنی بر نرم افزارهای رایگان ساخت خودم رسیدم کاربری که مایل به استفاده از این نرم افزارها می باشد بایستی شرایط زیر را قبل از دانلود و استفاده قبول داشته باشد :

– تمامی نرم افزارهایی که من طراحی کردم و اینجا به اشتراک گذاشتم کاملا رایگان و کپی از آنها آزاد می باشد.
– هیچ کد و بخشی در هیچ کدام از آنها برای هدف غیر گفته شده نوشته نشده است و تمامی نرم افزارهای طراحی شده کاملا پاک می باشد.
– برای اجرای تمامی نرم افزارها داشتن دات نت نسخه ۲ الی ۴٫۵ ضروری می باشد (نسخه دقیق دات نت در هر ارائه مشخص شده است).
– نرم افزارها بصورت is as می باشند، یعنی هرچه من می خواستم در نرم افزار ارائه کردم، اگر شما چیزی غیر این می خواهید بخاطر رایگان بودن من شرمنده‌ام!
– ایده ها و نظرات شما باعث پیشرفت نرم افزار و کمک به همدیگر خواهد شد و این را بدانید من نرم افزارها را برای همیشه به قصد رایگان قرار داده‌ام!
– در صورت کپی از نرم افزارها در سایت ها و وبلاگ ها لینک دانلود دیگری برای آن قرار ندهید تا اطلاعات تعداد دانلودها را ما دقیق داشته باشیم. (برای همه نرم افزارها لینک مستقیم و غیر مستقیم پیکوفایل قرار داده شده است).
– معمولا نسخه های اولیه نرم افزارها دارای ایرادات زیادی می باشند ولی نرم افزارهایی که من طراحی می کنم نسخه ۰٫۸ اول ارائه می شود و پس از مدت های تست توسط خودم نسخه ۱٫۰ را در این سایت قرار می دهم پس اگر نسخه اولیه را دانلود می کنید نگران این مورد نباشید.
– تمامی نرم افزارها کاملا پرتابل و بدون نیاز به نصب بوده‌اند و تنها آنها را از داخل فایل فشرده خارج کرده و اجرا کنید.

Fb PPV

.

تغییرات:

– 19 خرداد 1392 » نسخه دوم با قابلیت Multi-Thread بودن و بدون هنگ و رایگان. (نسخه اول بخاطر مشکلات فراوان حذف شد) (عملکرد 5 از 10 پروفایل)

– 23 آذر 1392 » نسخه سوم با الگوریتم جدید و توانایی کنترل نحوه نمایش تصویر گرفته شده و نمایش بیشینه اندازه آن برای ذخیره. (عملکرد 8 از 10 پروفایل)

– 23 آذر 1392 » نسخه 3.1 با یک الگوریتم بهتر و بدون باگ. (عملکرد 9.9 پروفایل از 10 پروفایل!)

– 23 دی 1392 » نسخه 3.2 با الگوریتمی سریع تر و بهتر و رفع باگ در پروفایل های قدیمی.

– 24 دی 1392 » نسخه 3.2.1 با الگوریتمی مناسب برای تمامی پروفایلی های قبلی و پروفایل‌های آینده.

.

دانلود:

مطلبی مهم که قبل از دانلود حتما بخوانید:
این نرم افزار بصورت پولی بود! ولی با توجه به سیاست رایگان بودن دانش کامپیوتری از نسخه 2.0 به بعد بصورت رایگان ارائه شد ولی برای بقای به‌روزرسانی ها و ارائه نرم افزارهای مفیدی مانند این نرم افزار از شما دعوت می شود در حمایت مالی از دانش کامپیوتری حتی با مبالغ ناچیز شرکت نمایید. (لینک برای حمایت ما)

دانلود نسخه 3.0 Fb PPV مستقیملینک غیرمستقیم

دانلود نسخه 3.1 بصورت مستقیملینک کمکی

دانلود نسخه 3.2 بصورت مستقیملینک کمکی

دانلود نسخه 3.2.1 بصورت مستقیم لینک کمکی

نوشته‌های مرتبط

پیام بگذارید