آموزش رفع مشکلات گرافیکی در مرورگر Microsoft Edge

ریست رمز عبور ویندوز

آموزش رفع مشکلات گرافیکی در مرورگر Microsoft Edge. در صورتی که با مرورگر Microsoft Edge کار می‌کنید و حس می‌کنید دکمه‌ها در آن سیاه هستند یا ابزارها با حرکت ماوس تیره می‌شوند یا سایر مشکلات گرافیکی این مشکلات را ما در این مطلب برای مرورگر شما رفع کرده‌ایم.

آموزش رفع مشکلات گرافیکی در مرورگر Microsoft Edge

مشکل نصب نبودن [صحیح] کارت گرافیک

دلیل شایع و اولی که می‌تواند باعث مشکلات گرافیکی در مرورگر کروم گردد عدم نصب بودن کارت گرافیک یا عدم نصب صحیح آن بر روی ویندوز هست. برای بررسی این موضوع Device Manager را در Start جستجو کرده و آن را اجرا نمایید و به بخش Graphic بروید.

آموزش رفع مشکلات گرافیکی در مرورگر Microsoft Edge

در صورتی که همانند تصویر فوق هیچ خطایی داده نشده و اسم صحیح کارت گرافیک نمایش داده می‌شود یعنی هیچ مشکلی نیست ولی در صورتی که خطا داده باشد یعنی کارت گرافیک شما صحیح نصب نشده است و مشکلات از آن هست که برای رفع این مشکل بایستی از این مطلب مشکل کارت گرافیک ناشناس خود را رفع نمایید.

به روز رسانی کارت گرافیک

در صورتی که مشکل قبلی را ندارید ولی مرورگر Edge شما مشکل دارد بایستی کارت گرافیک را به روز رسانی نمایید. برای این منظور در گوگل عبارت دانلود درایور کارت گرافیک Nvidia یا AMD بسته به مدل کارت گرافیک خودتان را زده و فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

حذف و نصب دوباره کارت گرافیک

برخی مواقع شده که شما مشکلی در به روز بودن و نصب صحیح بودن کارت گرافیک ندارید ولی لازم هست که یک بار آن را حذف کرده و دوباره نسخه نهایی را نصب نمایید. برای این کار نیز از Device Manager روی کارت گرافیک راست کلیک و Uninstall را کلیک نمایید.

در صورتی که تمامی موارد بالا را تست کردید و از به روز بودن سیستم‌عامل نیز مطمئن بودید آخرین راه نصب دوباره ویندوز است.

در صورت استفاده و کپی این آموزش ذکر نام نوینسده و لینک به آن در سایت دانش‌کامپیوتری الزامی است.

نوشته‌های مرتبط

پیام بگذارید