دریافت Ringtone و Wallpaperهای گوشی iPhone X

دریافت Ringtone و Wallpaperهای گوشی iPhone X. تقریبا یک ماهی از معرفی جدیدترین محصول شرکت Apple با نام iPhone X می گذرد که حرفهای زیادی در مورد آن شنیده شده و حتی قیمت های نجومی آن در ایران و جدیدا شایعه رجیستر نشدن آن در طرح رجیستری تلفن های همراه؛ در همه سایت های تکنولوژی و خبری؛ بخش عمده ای را برای خود اختصاص داده است که در کنار این اخبار و شایعه ها ما در این پست برای شما تمامی تصاویر زمینه (Wallpaper) این گوشی به همراه زنگ خور آن را قرار داده‌ایم.

همچنین بخوانید:   دریافت iOS 10 نسخه Developer Build قبل انتشار نسخه Beta

دریافت Ringtone و Wallpaperهای گوشی iPhone X

به نقل از ویکی‌پدیا در مورد iPhone X:

آیفون اکس (که آن را آیفون ۱۰ نیز می‌خوانند) یک تلفن هوشمند ساخت شرکت اپل است که به تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۷ و همراه آیفون ۸ و ۸ پلاس در سالن استیو جابز واقع در اپل پارک توسط مدیر عامل اپل، تیم کوک معرفی شد و قرار است به تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ به بازار ارائه شود. وجه تسمیه آیفون اکس از این روست که این محصول در دهمین سالگرد ارائه آیفون به بازار ارائه می‌شود و حرف اکس (X) در الفبای رمی معنای عدد ۱۰ را می‌دهد.

این محصول پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند اپل است و فناوری‌های پیشرفته بسیاری در آن به کار رفته. همان‌طور که پیش از معرفی آیفون اکس به اخبار درز پیدا کرده بود، در این آیفون دیگر خبری از دکمه Home نیست و بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته iOS ۱۱، دیود گسیل نور ارگانیک، حسگر عمق، دوربین دوگانه، صفحه نمایش بهبودیافته، به همراه فناوری تشخیص چهره ویژه این شرکت به نام فیس آی‌دی در آن به کار گرفته شده ‌است.

تصاویر زمینه (Wallpaper):

نمونه ای از این تصاویر در زیر مشاهده می کنید. برای دیدن در اندازه بزرگ بر روی آن کلیک نمایید:

دریافت Ringtone و Wallpaperهای گوشی iPhone X

برای دانلود این تصاویر می توانید از لینک های زیر استفاده نمایید (حجم 35 مگابایت):

DropBox PicoFile

آهنگ زنگ (Ringtone):

این زنگ به صورت پیش‌فرض بر روی iPhone X وجود دارد و فرمت آن m4r می‌باشد.

Download Reflection.m4r file

در صورت کپی متن و فایل ها، نام دانش کامپیوتری را نیز ذکر نمایید.

نوشته‌های مرتبط

پیام بگذارید