کسب درآمد قانونی از اینستاگرام با روش های سریع

کسب درآمد قانونی از اینستاگرام با روش های سریع. اینستاگرام یا به صحیح تلفظ کنیم، اینستَگرام یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تصویر بوده که شما در آن می‌توانید تصویر اعضای دیگر را ببیند، آن عکس را Like نمایید، زیر آن Comment بگذارید و آن شخص را Follow کرده تا همیشه تصاویر ارسالی آن کاربر را در Home خود داشته باشید. در نسخه‌های جدید شما می‌توانید به کاربر دیگر DM یا Direct Message بدهید.

شما علاوه بر اینکه در این آموزش با اصطلاحات اینستاگرام آشنا می‌شوید و همچنین آموزشی را می‌خوانید که در هیچ سایت ایرانی و خارجی نیست.

حال سوال برخی از شما این هست، از این محیط می‌توان کسب درآمد نیز کرد؟ بله! (توضیح تکمیلی در ادامه)

آیا این کسب درآمد قانونی است؟ بله! (توضیح تکمیلی در ادامه)

این کسب درآمد در چه مدتی حاصل می‌گردد؟ بسته به نوآوری و  فکر شما از یک روز تا چند سال می‌تواند طول بکشد (توضیح تکمیلی در ادامه)

تمامی این سوالات در این مطلب به رایگان برای شما گفته می‌شود. در حالی که در Applicationهای پولی بازار با هزینه‌های بالا گذاشته می‌شود و یا اصلا در مورد آن حرفی زده نمی‌شود تا به قول خودشان «دست بالای دست بیشتر نشود»!

و انواع کسب درآمد از اینستاگرام چیست؟ در سه روش سخت و زمان بر و آسان با شرح کامل:

کسب درآمد قانونی از اینستاگرام با روش های سریع

روش‌های سخت و زمان بر: چند روش در کل برای این کار وجود دارد. یکی اینکه خودتان دست به کار شده، یک فکر و نوآوری را پیش گرفته و مشهور شوید،‌ سپس با گذاشتن تبلیغات آن هم مدیریت شده، طوری که فالوورهای خودتان کم نشود، کسب درآمد نمایید. برای مثال، در صفحه‌ای بنام X فردی از محیط‌های قدیمی با افکت‌های خاص تصاویر معنی‌داری انداخته و زیر آن نوشته‌های ادبی می‌گذاشت، در عرض چند ماه تا بالای ۲۰۰ هزار کاربر فالوور پیدا کرد

صفحه Y یک آبدارچی ساده بود و روزمره‌های خودش را چند ماهی در صفحه‌ی خود نوشت و عکسی ساده از خانواده و محل کار خود گذاشت،‌ بالای ۱۰۰ هزار فالوور پیدا کرد. صفحه‌ای هم دانستنی‌های علمی و جالبی را گذاشته و از رکورد های گینس گرفته تا آموزش زبان صفحه درست کرده و فالوور خود را بالا می‌برند، بالای ۱۰۰ هزار رسیدند برای یک تبلیغ چند ساعته در صفحه چند هزار تومان پول دریافت کرده و سر ماه چندین میلیون از همین اینستاگرام کسب درآمد قانونی و حلال می‌کنند.

روش‌های کمی زمان‌بر: یک روش هم پیدا کردن صفحه‌هایی هست که می‌توان با هزینه کم صفحه شما را Shot کنند و با این کار صفحه‌ی شما شناخته شده و فالوورها بالا می‌رود. در این روش داشتن کمی سرمایه برای ابتدای کار لازم بوده و در صورت اشتباه عمل کردن همان سرمایه ار هم ممکن است از دست بدهید! پس از افراد با تجربه مشاوره بگیرید.

همچنین بخوانید:   آموزش دریافت هشدار هنگام ارسال تصویر یا ویدیو در اینستاگرام

روش سریع و آسان: بله روش آسان هم وجود دارد ولی پیش نیاز آن داشتن یکی دو دوست یا حداقل یک وبلاگ یا معرف در یک کانال هست که کار شما را معرفی نماید. در روشی که سال‌ها پیش در سایت گذاشتیم «افزایش لایک و فالوور رایگان اینستاگرام» دیدیم که می‌توان برای یک صفحه فالوور و لایک کننده و حتی مشاهده کننده ویدیو خریداری کرد! بله! شما می‌توانید سایتی مانند اینستالایکر را انتخاب کنید که ارزان‌ترین فالورها را می‌فروشد و خود شما برای سایرین فالوور خریداری کرده و در این بین سودی برای خود هم بردارید! کار سختی نیست!

در سایت‌های ایرانی ۱۰۰۰ فالوور را از کم کم ۱۳ هزار تومان تا ۱۵ هزار تومان می‌فروشند و برای آن بایستی تا چند ساعت صبر کنید ولی با داشتن پنل در اینستالایکر شما این ۱۰۰۰ فالوور را با کمترین قیمت در کل سایت‌های ایرانی، یعنی فقط ۱۰ هزار تومان خریده و با فروش آن به کاربران دیگر سود نمایید و اگر دقت نمایید در سفارش‌های بالاتر این سود بیشتر می‌شود! اگر سایت یا وبلاگ و لیست دوستان ندارید، به یک کافی‌نت بروید و با دادن مبلغی یک آگهی در بُرد آنها نصب نمایید با عنوان «فروش فالوور اینستاگرام با کمترین قیمت و سریعترین زمان» حتما در سر ماه بالای آن چیزی که فکر می‌کردید را سود می‌کنید و امتحان این مورد هزینه زیادی فکر نمی‌کنم داشته باشد ولی حتما سود خوبی برای شما خواهد داشت.

در مورد قانونی بودن این کارها باید عرض کنم بله قانونی هست و اگر سری به سایت اینستالایکر بزنید این سایت دارای نماید اعتماد الکترونیک دولتی بوده که در آن قانونی بودن خرید و فروش فالوور اینستاگرام را تایید کرده و همچنین به شما اعتماد می‌دهد که سایت اینستالایکر دارای هویت معتبر است و می‌توان با اعتماد کامل از آن خرید داشت.

در مورد مدت زمان هم اگر سوال بپرسید ما می‌گوییم همه چیز به فکر و تلاش شما در جهت درست بستگی دارد! خوب فکر کنید و بعد در راه درست قدم بردارید.

برای داشتن اینستاگرامی بدون تبلیغات و با ابزارهای زیاد می‌توانید از این لینک استفاده کنید: لینک به مطلب در سایت

اگر سوالی داشتید که می‌خواهید به متن افزوده گردد یا مشاوره رایگان در مورد این روش‌ها را خواستار بودید از بخش تماس با ما مطرح نمایید.

کپی از متن تنها با ذکر نام نویسنده و لینک به آن مجاز است.

نوشته‌های مرتبط

2 دیدگاه برای “کسب درآمد قانونی از اینستاگرام با روش های سریع”

  1. صادقی

    سلام اقا مهرداد من از کاربران خیلی قدیمی سایت هستم ممنون میشم جوابمو بدید راهی هست بازدید ویدیو اینستاگرام رو بالا برد من تمام راه ها رو تست کردم نشد ادد میفست هم که نشد ممنون میشم راهنمایی کینید

    1. سلام. روش رایگان نیست ولی پولی همین لینکی که دادم هست.

پیام بگذارید