دریافت iOS 10 نسخه Developer Build قبل انتشار نسخه Beta

دریافت iOS 10 نسخه Developer Build قبل انتشار نسخه Beta. قبل از انتشار نسخه رسمی iOS 10 نسخه Beta برای کاربران Tester ارسال می‌گردد که قبل از یک نسخه Developer Build هم هست که تنها برنامه‌نویسان iOS به آن دسترسی دارند و اگر شما دوست داشتید این نسخه که اولین نسخه قابل استفاده از نسخه دوم سیستم‌عامل iOS می‌باشد، را بر روی دستگاه خود داشته باشید به این آموزش توجه نمایید.

توجه مهم: همانند سایر کارهایی که بر روی دستگاه خود برای Jail Break‌ و کارهای مشابه انجام می‌دهید،‌ این کار هم توسط خود Apple توصیه نمی‌شود و فقط برای افراد با تجربه و ماهر توصیه می‌گردد. پس اگر مهارت کافی در کارهای گفته شده زیر را ندارید بهتر هست از انجام این کار صرفه نظر نمایید.

۰- نیازی به JailBreak و شکستن قفل نیست ولی از همه داده‌های مهم خود Backup‌ تهیه نمایید و تیک Backup‌ آنلاین از تنظیمات دستگاه فعال باشد که همه موارد مورد نیاز مانند Contact‌ها و تنظیمات WiFi در حساب AppleID شما به صورت آنلاین ذخیره شده باشد.

دریافت iOS 10 نسخه Developer Build قبل انتشار نسخه Beta

۱- ما نصب iOS ده را از طریق Zestia انجام می‌دهیم که همان X-Cydia سابق هست، پس با Safari‌ در iPhone یا iPad‌ وارد آدرس زیر شوید:

zestia.lmdinteractive.com

همانند تصویر زیر دکمه Install وجود دارد که روی آن کلیک نمایید:

دریافت iOS 10 نسخه Developer Build قبل انتشار نسخه Beta

نرم‌افزار Zestia برای نصب آماده شده و با انجام مراحل نصب آن به Home دستگاه افزوده می‌گردد.

۲- نرم‌افزار Zestia را باز کرده و پس از بارگذاری اولیه در اولین برنامه بخش Featured Applications گزینه‌ی «iOS 10 Developer Beta 1» را مشاهده می‌نمایید که ممکن است پس از مدتی این بتا ۱ به بتا ۲ و غیره که آخرین نسخه از Developer ها می‌باشد را نمایش می‌دهد. اگر این گزینه را مشاهده نکردید از بخش Search می‌توانید آن را پیدا کرده و با کلیک بر روی آن صفحه نصب مانند زیر نمایان می‌گردد:

مرحله دوم نصب iOS 10

با کلیک بر روی Tap Here To Install پنجره نصب و Accept Terms باز شده و با اتمام نصب آن یک بار دستگاه خود را Restart نمایید.

۳- با ریستارت دستگاه و بالا آمدن آن به بخش Setting بروید در بخش General و Software Update شما نسخه جدید برای به روز رسانی را همانند تصویر زیر مشاهده می‌نمایید. (در آینده ممکن است همانطوری که در بالا گفتم به جای Beta 1 شما Beta 2 و … را مشاهده نمایید)

مرحله سوم نصب iOS 10

همانند به به‌روزرسانی عادی کار انجام شده و دستگاه خودکار ریستارت می‌شود که بعد از بالا آمدن می‌توانید جزو اولین افرادی باشید که iOS 10 را تجربه می‌کنند.

توجه نمایید با نصب این نسخه ممکن از باگ‌هایی همانند عدم اتصال به خط یا از کار افتادن دوربین و غیره مشاهده گردد که با به‌روزرسانی‌های بعدی این مشکلات رفع می‌گردد و فعلا روشی برای برگشت به نسخه قبلی و رسمی از iOS 10 وجود ندارد. پس همه کارهایی که انجام می‌دهید مسئول انجام کار خودتان هستید و اگر هم در مرحله‌ای اشتباه انجام دهید و مشکلی پیش بیاید، دانش‌کامپیوتری مسئولیتی قبول نمی‌کند.

این مطلب از جایی کپی نشده و حاصل تجربه و تلاش نویسنده می‌باشد،
پس در صورت کپی و استفاده از آن حتما نام دانش کامپیوتری و لینک به آن را درج نمایید.

نوشته‌های مرتبط

پیام بگذارید