معرفی ابزار گرفتن اطلاعات سایت IMDb به‌صورت آنلاین

معرفی ابزار گرفتن اطلاعات سایت IMDb به‌صورت آنلاین. توضیحات ویکی‌پدیا در مورد IMDb: بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها (به انگلیسی: Internet Movie Database) (مخفف انگلیسی: IMDb) بانک اطلاعاتی برخطی (آنلاین) است که شامل اطلاعات بازیگران، فیلم‌ها، بازی‌های ویدئویی، مجموعه‌های تلویزیونی و… می‌باشد. از اشخاص برجسته عضو سایت می‌توان از مایکل کین، راسل کرو و مورگان فریمن اشاره کرد. این بانک اطلاعاتی از سال ۲۰۰۸ و با اضافه کردن امکانی جدید، قابلیت اینکه کاربران ساکن آمریکا بتوانند بیش از ۶٫۰۰۰ سریال و فیلم مختلف را از تهیه کنندگانی همچون سی‌بی‌اس، سونی و چندین شرکت تولیدکننده فیلم دیگر را تماشا کنند، برای آنها در دسترس قرار دارد.

آی‌ام‌دی‌بی یکی از مهم‌ترین وب‌سایت‌ها در نوع خود بوده و ماهانه بیش از ۱۰۰ میلیون بازدیدکننده دارد. همینطور با داشتن رتبه ۴۷ در سایت الکسا، بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها جزء ۵۰ وب‌گاه پربازدید اینترنت در کل جهان شناخته شد.

مالک این بانک اطلاعاتی از سال ۱۹۹۸ شرکت آمازون است. تا اکتبر ۲۰۱۲ نیز این وب‌گاه دارای ۲٬۴۲۵٬۹۰۲ عنوان فیلم و ۵٬۳۱۵٬۴۰۴ زندگی‌نامه بوده است.

برای راحتی در گرفتن اطلاعات یک فیلم یا سریال از سایت IMDb یک صفحه طراحی کرده ام که در صورت آنلاین می‌تواند اطلاعاتی چون نام دقیق، سال ساخت و نمایش، کشور، رتبه در سایت و امتیاز منقدین به آن به همراه توضیح کوتاه در یکجا نمایش داده می‌شود که اگر برای پیدا کردن امیتاز و اطلاعات یک فیلم در سایت مربوطه شما چند دقیقه وقت صرف می‌کردید و کلی دیتا بابت نمایش اطلاعات و تبلیغات و موارد غیر ضروری دیگر صرف می‌کردید و در برخی ISPها صفحات آن به صورت فیلترشده مشاهده می‌کردید در این ابزاری که طراحی کرده‌ام این مشکلات وجود ندارد.

معرفی ابزار گرفتن اطلاعات سایت IMDb به‌صورت آنلاین

برای مشاهده این صفحه می‌توانید بجای www ابتدای سایت دانش کامپیوتری imdb را بنویسید به شکل زیر:

IMDb.Mehrdad32.ir

یا اینکه روی لینک زیر کلیک نمایید:

لینک به صفحه

البته این اولین سرویس مبتنی بر وب ساخته توسط بنده می‌باشد که در صورت پیشرفت در بخش وب سرویس‌های آنلاین دیگری که نرم‌افزارهای آنها را طراحی کرده بودم نیز حالت وب ساخته می‌گردد. در صورت وجود مشکل یا پیشنهاد ساخت برای بنده به اینجانب اطلاع دهید.

نوشته‌های مرتبط

پیام بگذارید