نرم‌افزار TV Series Subfolder Creator برای ساخت پوشه‌های لازم سریال‌ها

نرم‌افزار TV Series Subfolder Creator برای ساخت پوشه‌های لازم سریال‌ها. یکی از مشکلات عمده کسانی که سریال‌های اینترنتی را دانلود می‌کنند پوشه بندی آنها بر اساس فصل و قسمت می‌باشد.

نرم‌افزار TV Series Subfolder Creator برای ساخت پوشه‌های لازم سریال‌ها

در این نرم‌افزار ساده شما با دادن پوشه‌ی فیلم و تعداد فصل (Season) و هر قسمت (Episode) آن پوشه‌های مربوطه با بر اساس نمونه زیر طراحی می‌کند:

نرم‌افزار TV Series Subfolder Creator برای ساخت پوشه‌های لازم سریال‌ها

که با دادن آدرس مربوطه برای سریال Game of thrones تعداد ۵ فصل و ۱۰ قسمت برای هر یک نمایشی از پوشه‌ها را در وسط صفحه مشاهده کرده و با زدن دکمه Create پوشه‌ها در همان آدرس ساخته می‌شود.

تاریخچه نسخه‌ها و دانلود هر کدام:

نسخه ۱.۰» نسخه‌ی اولیه (Download TVSeriesSubfolderCreator) (پیش‌نیاز: DotNetFramerWork 2.0)

شرایط کلی استفاده از نرم افزارهای ساخت اینجانب:

با توجه به رسیدن تعداد نرم افزارهای ساخته شده توسط اینجانب و ارائه شده در این سایت به بیش از ۲۰ عدد و در طول این دو سال فعالیت من در بخش دانش کامپیوتری به تجاربی مبنی بر نرم افزارهای رایگان ساخت خودم رسیدم کاربری که مایل به استفاده از این نرم افزارها می باشد بایستی شرایط زیر را قبل از دانلود و استفاده قبول داشته باشد:

– تمامی نرم افزارهایی که من طراحی کردم و اینجا به اشتراک گذاشتم کاملا رایگان و کپی و انتشار آن در هر مکانی کاملا آزاد می‌باشد.
– هیچ کد و بخشی در هیچ کدام از آنها برای هدف غیر گفته شده نوشته نشده است و تمامی نرم افزارهای طراحی شده کاملا پاک می باشد.
– برای اجرای تمامی نرم‌افزارها داشتن دات نت نسخه ۲ الی ۴٫۵ ضروری می‌باشد (نسخه دقیق دات نت در هر ارائه مشخص شده است و بدون آن نرم افزار کارایی ندارد).
– نرم افزارها بصورت is as می باشند، یعنی هرچه من می خواستم و لازم می دانستم در نرم افزار ارائه کردم، اگر شما چیزی غیر از آنچه وجود دارد را می خواهید اینجانب حتما نمی توانم آن را در نسخه بعدی ارائه دهم و در صورت امکان بر روی آن کار خواهم کرد.
– ایده ها و نظرات شما باعث پیشرفت نرم افزار و کمک به همدیگر خواهد شد و این را بدانید من نرم افزارها را برای همیشه به قصد رایگان قرار داده‌ام!
– در صورت کپی از نرم‌افزارها در سایت‌ها و وبلاگ‌ها لینک دانلود دیگری برای آن قرار ندهید تا اطلاعات تعداد دانلودها را ما دقیق داشته باشیم. (برای همه نرم‌افزارها لینک مستقیم و غیر مستقیم پیکوفایل قرار داده شده است و لینک مستقیم بخاطر آپلود در سرور خود سایت هیچ وقت خراب نمی‌شود).
– معمولا نسخه‌های اولیه نرم‌افزارها دارای ایرادات زیادی می‌باشند ولی نرم‌افزارهایی که من طراحی می‌کنم نسخه ۰٫۸ اول ساخته می‌شود و پس از مدت‌ها تست توسط خودم نسخه ۱٫۰ را ایجاد کرده و در این سایت قرار می‌دهم پس اگر نسخه اولیه را دانلود می‌کنید نگران این مورد نباشید.
– تمامی نرم افزارها کاملا پرتابل و بدون نیاز به نصب بوده‌اند و تنها آنها را از داخل فایل فشرده با دابل کلیک اجرا کرده یا می توانید با ماوس فایل ها را گرفته و در جایی خارج از فایل فشرده رها کرده و خارج نمایید و سپس آن را اجرا کنید.

نوشته‌های مرتبط

پیام بگذارید