پروژه حسابداری به زبان #C و با استفاده از پایگاه داده های Access

از مقدمه ساخت این پروژه : هدف از ساخت این برنامه پیاده سازی دقیق این سیستم نمی باشد بلکه هدف ما از ساخت چنین برنامه ای پرداختن به مفاهیم کلیدی در زبانهای برنامه نویسی  می باشد و از دیگر اهداف این برنامه آشنایی هر چند مختصر با زبان برنامه نویسی سی شارپ که امروزه تبدیل به یکی از قدرتمند ترین ابزارهای برنامه سازی گشته می باشد.
برای طراحی Database این برنامه از MS Access استفاده شده . حسن استفاده از Access سادگی کار با آن و سرعت بالا است و از دیگر مزایای آن قابلیت استفاده از کدهای SQL  بر روی آن است و دلیلی که در برنامه های سنگین از SQL Server  استفاده می شود آن است که پهنای باند بالایی دارد و قابلیت استفاده کاربران زیادی را به صورت همزمان می دهد که ما در این برنامه نیاز به چنین قابلیتی نداریم.
دلیل انتخاب سی شارپ  نسبت به سایر زبان ها این است که اولا باید موقعیت زمانی را شناسایی کنیم. امروزه یکی از مسائل مهمی که در ساخت یک برنامه وجود دارد قابلیت ارتقا آن می باشد. و با توجه به این مسئله که دنیای برنامه سازی امروز تبدیل به دنیای .Net شده است و قالب Database ها مبتنی بر Net و وب ساخته می‌شود استفاده از زبانهایی نظیر Borland Delphi که رو به انقراض می باشند کار چندان مناسبی نیست.
ثانیا در زبان C# برقرای ارتباط با پایگاه داده ها بسیار کار آمد تر و بسیار راحت می باشد و در نهایت هنگامی که تحت یک سیستم برنامه‌سازی می‌کنیم باید به این مسئله نیز دقت کنیم که با چه نوع سیستم عاملی کار می کنیم  WIDOWS سیستم عمل شرکت Microsoft است و همین طور Visual Studio و Access نیز متعلق به همین شرکت می‌باشند پس مسلم است که این قبیل برنامه‌ها می توانند ارتباط بهتری با هم داشته باشند.

توجه : این پروژه در اینترنت و سایت های دیگر موجود نمی باشد و تنها و تنها از این مرجع قابل دریافت می باشد. و اینکه با نسخه 2008 سی شارپ نوشته شده و گزارشات از طریق Crystal Report در آن انجام می شود.

همچنین بخوانید:   نرم‌افزار زیرنویس یار ابزاری برای رفع مشکل فارسی زیرنویس‌ها

پروژه حسابداری به زبان #C و با استفاده از پایگاه داده های Access

قابلیت های این پروژه :

– عملیات درج و حذف و ویرایش در پایگاه داده ها

– جست جو در پایگاه داده ها

– گزارش گیری بر اساس معیارهای کاربر

و…

رمز فایل نام سایت بصورت کامل و حروف کوچک می باشد. (یعنی www.Mehrdad32.IR را بصورت حروف کوچک وارد نمایید. )

پروژه حسابداری به زبان #C و با استفاده از پایگاه داده های Access

دانلود با حجم 1.3 مگابایت: 

دانلود سورس کد پروژه حسابداری در سی شارپ

نوشته‌های مرتبط

2 دیدگاه برای “پروژه حسابداری به زبان #C و با استفاده از پایگاه داده های Access”

  1. mmm

    سلام سایت خوبی دارین و با تبادل میتونین بازدید هاتون رو بالا ببرید این ادرس سایت من هستش ****مایل به تبادل بودین بعد از گزاشتن لینک سایت ما به سایت ما اومده از طریق ارتباط با مدیر اعلام بفرمایید

    1. با سلام. دوست عزیز ۲۷ هزار مساوی ۵ هزار هست؟! تبادل فقط با سایت‌های هم رده…

پیام بگذارید